מרכז המזומנים החדש הוא מרכיב נוסף בחזון ה"אישי, אנושי וטכנולוגי" של בנק הפועלים, במסגרתו פועל הבנק להעצמה דיגיטלית של לקוחותיו, לצד מתן שירות בנקאי אישי ואנושי.
במרכז המזומנים יעמדו לרשות הלקוחות יועצים דיגיטליים, שיסייעו להם להשתמש בשירותים הדיגיטליים של הבנק ולחסוך זמן יקר. היועצים הדיגיטליים יוכלו אף להזמין כרטיסים בנקאיים ללקוחות שיגיעו למרכז, וכן להנפיק עבורם סיסמאות לשימוש בשירותי הבנק באתר ובאפליקציה. כמו כן, תוצב במרכז החדש עמדת הדרכה דיגיטלית לשירות הלקוחות.
"במסגרת חזון הבנק של "אישי, אנושי וטכנולוגי", אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו באזור נתניה שירות חדש המשלב בנקאות אישית עם מוצרים טכנולוגיים", אמר רונן שטיין, הממונה על החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בנק הפועלים, "היועצים הדיגיטליים במרכז יסייעו ללקוחות שלא נולדו לעידן הטכנולוגיה להשתמש בערוצים הישירים של הבנק, בעוד שהבנקאים יעמדו לשירותם של כל מי שמבצע פעילות מזומנים".
שעות הפעילות במרכז המזומנים יורחבו לעומת הסניפים הבנקאיים הרגילים, לנוחות הלקוחות. במהלך שנת תשע"ח (2018) צפויים להיפתח מרכזים דומים בערים מרכזיות נוספות ברחבי הארץ.