המוצרים בסדרה, המיועדים לילדים בגילאי 4-8, מכילים תוספת סידן המהווה כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת בכל מנה. במסגרת השקת הסדרה, עוצבו האריזות מחדש עם דמויות אנימציה צבעוניות וחמודות שהילדים אוהבים. הסדרה מגיעה במגוון טעמים אהובים על הילדים: תות, בננה ווניל.
מעבר לחידוש המוצרי, המהלך נועד להעניק ערך מוסף משמעותי למשפחות: יצירת הזדמנויות לרגעים קטנים ומתוקים של חיבור בין הורים וילדים. מתוך הבנה שבמציאות העמוסה של ימינו, כל רגע של תשומת לב אישית הוא הזדמנות ליצור קשר משמעותי, המאפשר חיבור אמיתי בין הורים וילדיהם.
"אנו שמחים לתת מענה רחב יותר לילדים בגילאי 4-8 בתחום היוגורטים בדרך שמנגישה את המוצרים בצורה אטרקטיבית לילדים ולהורים," אומרת גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית באגף השיווק בתנובה. "המהלך נועד לאפשר לאימהות לתת לילדיהן הנאה וטעם טוב, מבלי להתפשר על איכות".
כל מוצרי הסדרה בכשרות בד"צ ועדת מהדרין, וניתן להשיג אותם בנקודות המכירה ורשתות השיווק.