'חתמנו לחיים'

מיזם מיוחד של מוסדות 'כסא רחמים' : 4 סגולות בשבילך

שטר 'חתמנו לחיים' בחתימת הגר"מ מאזוז • יום לימוד מוקדש עבורך ויקיריך • תיקון מובטח לשינוי המזל • ברכה בברכת הפרנסה בליל יום הכיפורים! (חרדים)

המשאלה של כל אחד מאיתנו היא להכריע את הכף, להחתם כל אחד ואחד לשנה של אושר של פרנסה הצלחה ובריאות – לוקחים על עצמכם החזקת יום במוסדות כסא רחמים, לזכותכם או זכות יקירכם, ומקבלים 'הבטחה לשנה שלימה'! כלשונו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א.

המיזם שיחתום אתכם לשנה של אושר פרנסה והצלחה - מסייעים לממלכת התורה 'כסא רחמים' להחזיק את המפעל הקדוש ובתמורה ניתן לזכות בסגולות ייחודיות: שטר 'חתמנו לחיים' בחתימת הגר"מ מאזוז שליט"א, יום לימוד מוקדש עבורך ויקיריך, תיקון מובטח לשינוי המזל וברכה בברכת הפרנסה בליליום הכיפורים!

ביום החיתום יום הכיפורים הקרב ובא, כולנו צריכים סנגור טוב, שיעמוד בעת החיתום וימליץ עלינו, לשנה טובה מוצלחת יותר מהשנה הנוכחית, ומצאנו כזו במיוחד עבורך: ממלכת התורה 'כסא רחמים' זקוקה לתרומה שלך, להחזיק את המפעל הענק, ויש לך הזדמנות וזה הזמן לנצל אותה.

לחצו כאן ותזכו בסגולה המובטחת>>>

מוסדות כסא רחמים בראשות הגר"מ מאזוז שליט"א מגדלים את הדור הבא של גדולי התורה, החל מגני ילדים ועד כוללי אברכים וכוללי דיינות, בכל יום בכל רגע קול התורה בוקע מכותלי בנייני המוסדות, יום אחד של תורה הוא כח בלתי ניתן להסבר, הוא חותם אותך לחיים טובים ולשלום.

ובלשונו של הרב שליט"א: יום אחד של תורה הוא דבר גדול מאוד, אתה לוקח על עצמך יום אחד של תורה: יש ל הבטחה וביטחון לשנה שלימה!

זוהי המלצת הזהב! את זה מחפשים שם למעלה שיחתום את הדין לטובתך. זאת בזמן שברכותיו של מרן ראש הישיבה יעמדו שם לצידך ביום הקדוש.

אתה משתתף בסך 150 ש"ח בלבד, למשך שנה, וזכאי לארבעת הסגולות המיוחדות:

שטר 'חתמנו לחיים'

שטר חתום בכתב יד קודשו של מרן ראש הישיבה שליט"א, שטר 'חותמנו לחיים' גזר דין של מטה לחיים טובים ולשלום!

יום מוקדש לזכותך!

יום שלם, של תורה מסביב לשעון בממלכת התורה, יוקדש להצלחתך, לבריאותך ובני משפחתך. או להבדיל להנצחת יקירך.

תיקון מובטח לשינוי המזל

גם תיקון כרת, לילה ללא עצימת עין ע"י ת"ח, וגם פדיון נפש ע"י אחד מחשובי הרבנים, שילוב שמסוגל בוודאות להפוך הכל לטובה!

ברכת הפרנסה

ברכה מיוחדת בעת פתיחת ההיכל וברכת הפרנסה בליל הימים הקדושים, שם יזכירו רבני הישיבה אותך ואת יקירך לפרנסה בנקל ובשפע בשנה הקרובה!

לחצו כאן ותחתמו לחיים טובים ולשלום>>>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות