ברוח ימי בין המיצרים וההתעוררות לאהבת חינם, ממשיכה חטיבת הדיגיטל והפרסום גיל דיגיטל מבית 'גיל גרופ' ביוזמות ייחודיות בקהילה החרדית, ויוצאת הפעם בסדרת מדבקות העוסקות בכבוד הזולת ויצירת שיח מכבד ברשת.
המדבקות שיוצרו בחטיבת ׳גיל דיגיטל׳ מותאמות לתכנת המסרים 'ווצאפ', וכוללות מגוון מסרים לסובלנות וכבוד הדדי, כמו, "אחי, כבוד!", "ואהבת לרעך, לטובתך", "אין מחיר לאהבת חינם", "מוסיפים אבנים לבית המקדש" ועוד. המדבקות חתומות בסלוגן "עושים טוב ברשת", כחלק מסדרת יוזמות המובילה 'גיל דיגיטל' לצמצום תופעות של שיח אלים ברשת, שמירת כבוד הרבנים וכבוד הזולת.
דוד גלפרין, בעלים של קבוצת 'גיל גרופ' אמר: "אני שמח לסייע מעט לקידום ערכים חשובים שבין אדם לחברו. אנו נמצאים בתקופה של בין המיצרים וכחברה ערכית יש לנו גם אחריות לשיפור השיח ולהעלאת המודעות לכבוד הדדי. אשמח מאד אם המדבקות הללו יהפכו לשימושיות בכל קבוצה וידביקו באהבת חינם כמה שיותר".