מהפכה פיננסית:

Kesh (קאש) מציגה אפליקציית חשבון דיגיטלי מנותק מהבנק שמעניק לך שליטה על הכספים שלך

נמאס לכם מהעמלות ומהבירוקרטיה של הבנקים ? חוששים מהפיתויים של ההלוואות והאשראי שמציעים לכם בבנקים כל הזמן? מעוניינים ביציבות כלכלית? • הכירו את החשבון הדיגיטלי Kesh (פיננסים)

אפליקציה ייחודית המאפשרת לכם לנהל את החשבון הכספי שלכם בעצמכם ללא צורך בבנק (צילום: יח"צ)

"כסף לא גדל על העצים" אומר הפתגם העממי, אבל האמת שהיום הדבר הכי קל ופשוט זה לקבל כסף.

כולם מכל הכיוונים מתחננים ומציעים להעניק הלוואות ומסגרות אשראי למיניהם, והכל בתשלומים נוחים ומפתים. מדובר במדרון חלקלק שעלול להביא לסחרור כלכלי ולכניסה למינוסים והוצאות מיותרות. כל מי שיש לו חשבון בנק נתקל מן הסתם באין ספור הצעות למתן הלוואות אשראי ואחרות.

בנוסף, השימוש בבנקים שנראה מחויב המציאות מביא איתו חסרונות נוספים: עמלות גבוהות, בירוקרטיה וחוסר מודעות כלכלית על מה ולאן מנותבות ההוצאות הכספיות שלנו.

בעידן 2023 ועולם הפינטק המתפתח, מציגה חברת נימה הישראלית מודל חדש ומהפכני המאפשר למשתמש להיות הבנקאי של עצמו.

הכירו את Kesh אפליקציה חדשנית המאפשרת לכם לנהל את החשבון והכספים שלכם בעצמכם ללא צורך בבנק.
מדובר בשירות המהווה אלטרנטיבה אמיתית לעולם הבנקאות כפי שאנו מכירים אותו כיום, הכרוך בהפקדות ומשיכת מזומן בעמלות גבוהות, ומתאפיין בפיתויים רבים להלוואות ומסגרות אשראי שונות שעלולות לגרום לחוסר איזון כלכלי.
Kesh מציעה פתרון אמין וידידותי לניהול כספים, המבוסס על הכסף שהמשתמש מפקיד בחשבונו בלבד וללא אפשרות להיכנס למינוס.

חברת נימה מבית ביטוח ישיר, שחקנית מוכרת בשוק הישראלי, פיתחה אפליקציה פיננסית חדשנית עבור אלו שאינם יכולים להשתמש במערכת הבנקאית המקומית וזכתה להצלחה גדולה, לאור זאת פיתחה החברה את אפליקציית Kesh – חשבון דיגיטלי מנותק מהבנק, המותאם לכל מי שרוצה להיות הבנקאי של עצמו ולשלוט בהוצאות הכלכליות שלו.

המודל הינו פשוט מאד: את הכסף ניתן להפקיד לחשבון באמצעות בקשת תשלום מbit, העברה בנקאית, כרטיס אשראי, וגם הפקדת מזומן באמצעות נקודות הפקדה שפזורות בכל רחבי הארץ. באמצעות האפליקציה של Kesh ניתן לשלם ולהעביר כספים לכל מטרה, לעקוב אחר ההוצאות בקלות ולנהל תקציב.

כל משתמש מקבל כרטיס ויזה בינלאומי נטען המתקבל במערכות הסליקה של כל בתי העסק ונותני השירות למיניהם בארץ ובחו"ל, השימוש בכרטיס הוא בהתאם לסכום שהוטען על ידי המשתמש, מה שמאפשר ניהול הוצאות חכם המבטיח שליטה כלכלית, והתנהגות פיננסית אחראית שעוזרת להימנע מחובות וממינוסים מיותרים.

בשונה משירותי הבנקאות המסורתיים שמגיעים לרוב עם עמלות וחיובים נסתרים, ב- Kesh העלויות של העמלות הינן מינימליות ונמוכות בהרבה מהמקובל בשוק, זאת בנוסף לפעולות רבות שהינן חינמיות ללא עמלות כלל.

הכרטיס מהווה פתרון מושלם עבור הורים, בכך שהוא מאפשר לנהל את התקציב של התא המשפחתי בצורה נוחה ובשליטה על כלל ההוצאות, ללא אפשרויות של הלוואות כאלה ואחרות.

הכרטיס אטרקטיבי עבור מי שלא מקבל שירות במערכת הבנקאית המסורתית, וגם למי שכן.

השימוש ב Kesh,המאפשר לנהל את הוצאות המזומן בכל רגע מהנייד מעניק מודעות כלכלית, ובקרה על ההוצאות וההכנסות, כאשר כל הכנסה והוצאה רשומות באפליקציה בצורה מסודרת.

הכרטיס מותאם עבור הציבור החרדי, עבורו אף הקימו בחברה קו מידע ייעודי במספר: 0733580460. ומתהדר בהיתר עסקה מהודר בפיקוח בית הוראה לענייני ריבית והיתר עסקה 'ברית פנחס', שברשות הרב הגאון רבי פנחס וינד שליט"א, העומד תחת נשיאותם של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים.

בקיצור אם אתם מחפשים עצמאות כלכלית אמיתית אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה
אז למה אתם מחכים? כנסו >>>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות