תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

מחזור נוסף של רבנים ודיינים יוצא לדרך • במכון 'תורת המשפט' מבית מל"מ פותחים קורסים חדשים עבור מי שרוצים לעבור את מבחני הרבנות בצורה יעילה ולמי שרוצים להצטרף ליושבים על מדין. גם מי שרוצים ללמוד מקצוע מתגמל במיוחד ולהישאר בעולמה של תורה, יוכלו לנצל את שיטת שש הנקודות שכבר הוכיחה את עצמה אצל אלפי בוגרי המכון בשנים האחרונות (לימודים)

פרנסה בכבוד בלי לצאת מעולם התורה? זה אפשרי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אין ספק כי לקראת סיום זמן קיץ מתחילה ההכנה לשנה הבאה עלינו לטובה, וכדאי ואף נכון לחשוב ולתכנן קדימה. אברכים ובעלי בתים שרוצים לרכוש מקצוע מתגמל שיותיר אותם בד' אמות של הלכה. תלמידי חכמים שרוצים לעשות צעד אחד קדימה, ללמוד 'יורה יורה' ולעמוד בבחינות הרבנות הראשית, וכאלה שרוצים לעסוק בחושן משפט ולהיות דיינים בישראל, יכולים לעשות זאת באמצעות שיטת 6 הנקודות המדהימה במסגרת הקורסים הייחודיים של מכון 'תורת המשפט' מבית מל"מ שקנו לעצמם שם טוב ומאות בוגרים מרוצים.

בהלת הקורונה כבר מאחורינו, בחסדי שמיים, אך ישנם דברים שנשארו מהתקופה הקשה ההיא, כך למשל חל גידול משמעותי בלומדי הדף היומי בעקבות הצטרפותם של רבים ללימוד באמצעות הזום וכלים טכנולוגיים אחרים, כך גם במכון המשפט מבית מל"מ החליטו להקל על הרוצים להצטרף למהפכה ולאפשר ללומדים ללמוד דרך הזום.

במל"מ פיתחו שיטת לימוד מדהימה שמייצרת שנה אחר שנה, מחזור אחרי מחזור, בוגרים מצליחים שרובם המוחלט עבר בהצלחה רבה את הבחינות הן לרבנות והן לדיינות. רבני קהילות שרצו לקבל כושר לרב שכונה, אברכים ורבנים שרצו להצטרף לדייני ישראל ואפילו אברכים שנדרשו לצאת לשוק העבודה אך ביקשו להישאר בעולמה של תורה, נהנו מלימוד יעיל בשיטת שש הנקודות של מל"מ.

להרשמה מהירה, לחצו כאן עכשיו >>

להלן הסבר קצר על שיטת שש הנקודות הייחודית של מל"מ. השיטה מבקשת לתת מענה לאתגרים המרכזיים העומדים בפני מי שמבקשים ללמוד חומר רב בקורסים אלו, לזכור אותו ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד משכלם. הנקודה הראשונה והמהותית היא הצורך לאחסון המידע הרב ולשם כך פותחה שיטת שינון מאסיבי המבוססת על מחקרים מדעיים ועל הרמב"ם, שעוזרת לאפסן את החומר הנלמד בתאי הזיכרון במוח. הנקודה השנייה היא היכולת לשמור על הנכס המאופסן בתאים ולהתמודד עם נפילות זיכרון באמצעות חזרה בנקודות זמן קריטיות עבור הזיכרון.

הנקודה השלישית היא היכולת להביע את חומר הלימודים בכתב. כלומר להוציא מהכח אל הפועל את מה שאופסן בזיכרון בעמל רב. לשם כך פותחו סימולציות וכלים לפיתוח ההבעה בכתב באמצעות מבחנים פנימיים שמפתחים את יכולת הכתיבה. יכולת הכתיבה חיונית מאוד להצלחה במבחנים, והנקודה הרביעית עליה מושם דגש רב היא ההכנה המנטאלית למבחנים באמצעות הבנת הסיבות ללחצים נפשיים וחרדת בחינות ומניעתן.

כמובן הנקודה החמישית היא הבסיס לזכירת החומר, הינו צורת הלימוד הבהירה ועל כך מקפידים במל"מ על הרצאות בהירות והסברים ברורים.

כל זה לא יהיה יעיל ללא הסיכומים בכתב אותם לא ניתן להכניס למבחן. במל"מ תוכלו ללמוד לתואר טוען רבני, כושר לרב אזורי ותעודת 'ידין ידין' יום אחד בשבוע בפרק זמן של שנה עד ארבע וחצי שנים, בהתאם למטרה אותה הגדרתם לעצמכם.

להרשמה מהירה, לחצו כאן עכשיו >>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות