יכולים להכריע

נתונים עדכניים: החרדים מצביעים - אבל לא מספיק

נתונים דרמטיים מניתוח ההצבעה בלשכת עוה"ד: קרב צמוד בין סיעת הימין יוזמה - ציונות משפטית ובין מפלגות השמאל • עורכי הדין החרדים עשויים להכריע (בארץ)

פתקי ההצבעה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפי ניתוח המצביעים הפנימי של מטות מפלגות הימין בבחירות הנערכות היום (שלישי) ללשכת עורכי הדין, הקרב על הראשות והשליטה במועצה, שעשוי להכריע אם נציגי הלשכה בועדה למינוי שופטים יהיו בידיו של עו"ד עמית בכר, המזוהה עם השמאל ועם הארגון "אחים לנשק" - צמוד מהצפוי.

רק 15% מעורכי הדין החרדים הצביעו עד כה, קצת יותר ממאתיים. ככלל, הצביעו כ11.5 אלף עורכי דין, מתוך 77 אלף בעלי זכות בחירה.

תומכי בכר נחשבים מאורגנים יותר ובאמצעות המשרדים הגדולים שהתגייסו למחאה נגד הרפורמה הם מפעילים לחץ אגרסיבי על עורכי הדין להצביע לבכר, עם זאת, במחוז ירושלים ובדרום, מחוזות הנחשבים ימניים יותר, ישנם אחוזי הצבעה גבוהים משמעותית שמאזנים בינתיים את התוצאה.

מאבק חשוב מאוד מתנהל גם ברמה הסיעות הנבחרות למועצה, היא זו שבוחרת בסופו של דבר את הנציגים ללשכת עורכי הדין. כאשר את הקו הימני מובילה סיעת ציונות - יוזמה משפטית, בראשות עוה"ד ערן בן ארי ויצחק נטוביץ', בה מתמודד גם המועמד החרדי עו"ד משה תורג'מן.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות