גלריה מרגשת:

מחנה הנופש של "רפאנו ונוושע" לילדים חולי הסרטן עם ענקי הזמר החסידי

משפחות של ילדים והורים חולי סרטן התכנסו בסוף השבוע שעבר למחנה נופש מושקע שיזם היועץ הרפואי הרב חיים שפירא נשיא "רפאנו ונוושע" • מוטי ויזל, יואלי קליין, דודי פולק, מקהלת קאפלה מני הולנדר, חזקי רייך, ועוד אמנים שימחו את הילדים (חרדים)

"עין לא נותרה יבשה": מחנה הנופש של "רפאנו ונוושע" (צילום: באדיבות המצלם)

בזה אחר זה הם הגיעו מכל רחבי הארץ: משפחות מכל העדות והחוגים, אשכנזים, ספרדים, חסידים וליטאים למחנה הנופש של "רפאנו ונוושע" שנערך במלון גלי צאנז. מרגע שהגיעו במהלך יום חמישי בצהריים ועד מוצאי שבת, המשפחות והילדים נהנו מסל של פעילויות ואטרקציות שלא פסקו לרגע בהפקת מוטי קליין.

מופע קומזיץ מרגש במיוחד בליל שישי, עם כיבוד מושקע יחד עם אמני הרגש מוטי ויזל, יואלי קליין, ודודי פולק, כשעל הקלידים מופקד אריק דביר, ולצידו מקהלת קאפלה המבטיחה. במהלך המופע עלו להטוטנים ואקרובוטים ששעשעו את הילדים. את המופע כיבד בנוכחותו יו"ר וועדת החינוך ח"כ יוסי טייב שביקש לתמוך ולחזק את הילדים ואת ההורים המתמודדים.

עין לא נותרה יבשה כאשר בשיאו של המופע הוקרן גראמן מרגש שצויר בחול ע"י האמן אהרון זאב ברנשטיין. את דבר הארגון נשא היועץ הרפואי ונשיא רפאנו ונוושע הרב חיים שפירא, ששיבח את התורם היקר החפץ בעילום שמו שתרם למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, כדי שיוכלו לנוח, להחליף כוחות ולהתחזק נוכח ההתמודדות היומיומית מול אתגרי המחלה. נשא דברים גם המנכ"ל של הארגון הרב יחיאל וועג שהרחיב על החשיבות הגדולה שיש במנוחה נכונה על מנת לאזור כוח בהתמודדות עם המחלה, הן ברמה האישית והן ברמה המשפחתית.

לאורך יום שישי התקיימו פעילויות ענפות שכללו קוסמים אמני חושים ופעלולנים, כמו חזקי רייך ומני הולנדר, כאשר לאורך כל היום מוגשת תקרובת וטועמיה וברים בסגנונות שונים הכל למען הציבור הגדול שהגיע למלון, ונהנה מאירוח יוצא דופן עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר.

את פעילות השבת לילדים הוביל המחנך הדגול ר' אורי בלוי שליט"א שריכז תכנית ייחודית שעטפה את כל מהלך השבת בשלבים של חידונים מהפרשה, ספורים מופת על התמודדות, מבצעי לימוד שכללו סיום פעמיים על כל סדר מועד משניות לע"נ אביו של התורם ועל מנת שההורים יוכלו לנצל את השעות על מנת לנוח ולהחליף כוחות.

מי שנשא דברים לאורך השבת וחיזק בדברי אמונה מחכימים הוא פה מפיק מרגליות הרב גואל אלקריף מבכירי מרצי הידברות בעל מח"ס "שש באמרתך" שחולק למשפחות במוצ"ש (בחסות הארגון). במהלך השבת הרב עבר בין המשפחות ויחד לכל אחד בפרטיות דברי חיזוק באמונה והדרכה בהנהגה בתקופה המאתגרת שהם חווים. הרב אלקריף, שהפך ברבות השנים למי שמלווה את מחנות הנופש בקביעות הרחיב על מערך הייעוץ הרפואי של הרב שפירא שמסייע בהצלת חיים ממש, באופן המקצועי ביותר תוך שילוב ידע, ניסיון ושיקול דעת שיש למעטים.

את השבת ליווי האחים לוק שהובילו את התפילות המרגשות ואת הסעודות תוך שירה ובקשה לרפואת כל חולי עמך בית ישראל, ושילוב של כלל הנוסחים יחד כביטוי מופלא לאחדות ולאהבת ישראל. במוצאי שבת נערך מעמד חלוקת פרסים לילדים ולבחורים שסיימו ללמוד את סדר המשניות שנקבע לע"נ אביו של התורם זצ"ל שתרם מהונו את השבת כולה לרווחת חולי הסרטן ובני משפחותיהם.

עם מסירת מפתחות החדרים נצפו מראות מרגשים כאשר בזה אחר זה עמדו הורים וילדיהם וביקשו להודות להרב חיים שפירא על השבת המופלאה. ההורים הנרגשים לא מצאו מילים על מנת להביע את הערכתם הכנה לעשייה למען המשפחות והכל חינם לגמרי, תוך מימון מלא הן של הוצאות הנופשון והן של ההסעות מכל רחבי הארץ, בלב פתוח ונפש חפצה, ומתוך רצון לתת ולסייע ככל הניתן.

צפו בגלריה המרגשת:

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות