בלימוד האידרא ותיקוני הזוהר

שליח הציבור של הדור הגאון רבי ראובן אלבז במעמד תפילה מיוחד בציון הרשב"י במירון

במעמד מרטיט ומרגש עם חבר תלמידי חכמים רבני הישיבה ורבים מתלמידיו שפך את ליבו שליח הציבור של הדור וחבר מועצת חכמי התורה ראש מוסדות 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז ששמו יצא לתהילה בעולם היהודי כולו כגדול מחזירי התשובה בדורנו ו"מוציא יקר מזולל כפיו תהיה" וזעק זעקה גדולה ומרה לבטל את כלל הגזירות, ואת כלל הצרות האיומות והקשות שעוברות על המוני יהודים בבריאות, פרנסה, זיווגים, וזרע של קיימא (חרדים)

הגאון רבי ראובן אלבז במעמד תפילה מיוחד בציון הרשב"י במירון (צילום: באדיבות המצלם)

המעמד החל עם תפילות ולימוד האידרא ותיקוני הזוהר, ולקראת סוף המעמד החל הרב לספר את סיפור עלייתו של האור החיים הקדוש על הר מירון, כסגולה ידועה לחולל ישועות וניסים מעל הטבע, שכידוע סיפור זה עושה רעש גדול בשמים, וכאז כן היום, מתעוררת אותה אש להבת שלהבת שעליה דיבר האור החיים כאשר הגיע למרגלות הר מירון, והתחיל לטפס על ההר על ידיו ועל רגליו והיה בוכה וצועק כל הדרך: "היכן אני השפל נכנס?! למקום אש להבת שלהבת, הקב”ה וכל הפמליא של מעלה כאן, וכל נשמות הצדיקים שמה!".

השנה לראשונה פרסום קיום מעמד התפילה הייחודי במירון במהלך השבוע שלפני ל"ג בעומר, גרם להדים רבים בארץ ובעולם, בקרב כלל הציבור, ובקרב אלפי התלמידים והבוגרים של מוסדות "אור החיים" הפזורים ברחבי הארץ כבר למעלה מיובל שנים, שראו הזדמנות פז להשתתתף במעמד זה במסירת שמותיהם לברכה וישועה לראות ניסים גלויים וישועות גדולות בעיקר בזכות הקשר הנפשי האישי שלו עם האור החיים הקדוש, והמשך קיומה של משנתו של אור החיים הקדוש לזיכוי הרבים והשבת נשמות ישראל לכור מחצבתם, להעתיר בתחנונים על כל אחד ואחד. אלפים רבים העבירו את שמותיהם להעתיר עבורם במעמד הקדוש הזה.

הגאון ברך בשובו את השר הרב מאיר פרוש ופרוייקטור ההילולא הרב יוסי דייטש על כך, שהצליחו להחזיר את השמחה לרשב"י בצורה מסודרת למופת, אחראית, בטוחה, תוך דאגה והתחשבות כנה ואמיתית לכלל ציבור המתפללים בציון, והדגיש את זכותם הגדולה עד אין קץ.

כמו כן הזכיר הרב במיוחד את את ציונו של רבנו חיים בן עטר זיע"א בעל "האור החיים הקדוש" בהר הזיתים, ואת יום ההילולא שיחול בחודש תמוז הקרב ובא, וציין, שבעקבות ההצלחה בהר מירון השנה, נכונה ההזדמנות והאפשרות לתכנן ולשפר את הגישה והתנאים לקראת הילולת האור החיים הקדוש הקרבה ובאה. הרב הביע את כוונתו לפעול בנחישות בקרב כל הגורמים המוסמכים על מנת שעוד אלפים הזקוקים לישועה ורחמים יזכו להגיע ולפקוד את קברו של האור החיים, ולפעול ניסים וישועות למעלה מדרך הטבע.

צפו בגלריה:

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות