מעמד נורא הוד

שליח הציבור של הדור: הגאון רבי ראובן אלבז בהכרזה דרמטית

שליח הציבור של הדור, חבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז, כואב כבר עשרות שנים את הצרות של הדור, אבל השנה לאור הצרות הנוראות שמתרבות יתקיים מעמד נורא הוד, מעמד בו השמים ייפתחו לכל אחד בשפע של ישועות וניסים שעוד לא ראו, בכוחו ובשליחותו של האור החיים הקדוש (חרדים)

סיפור שנודע לראשונה לפני 200 שנה מביא לישועות (צילום: באדיבות המצלם)

בכח סיפור הענווה והקדושה של האור החיים הקדוש לזעוק זעקה גדולה ומרה על כאב הייסורים של כל אחד ואחת! ובקולו המשתפך והמתחנן הוא הולך לזעוק את זעקת הצרות והייסורים שעוברים על עם ישראל ואת הכאב הנורא של כל אחד ואחת, הכאב של מעוכבי זיווג שממתינים זמן רב, זעקת החולים שכבר אין להם כח לבכות. כאב טרדות הפרנסה, זעקת העקרות שכל כך רוצות להיפקד בזרע של קיימא. להתחנן לשלום בית ונחת מהילדים.

מהו הסיפור הדרמטי?

הסיפור הידוע בו האור החיים הקדוש הגיע להר מירון ביום ההילולא, ונפל על רגליו בענווה גדולה, והתחיל לטפס על ההר על ידיו ועל רגליו והיה בוכה וצועק כל הדרך, 'היכן אני השפל נכנס'?! למקום אש להבת שלהבת!! הקדוש ברוך הוא וכל המלאכים והפמליא של מעלה נמצאים כאן, וכל נשמות הצדיקים גם נמצאים כאן!!

ובאותו הרגע ייפתחו שערי השמים ושערי המזל, ויתבטלו כל המחיצות וכל הגזירות, ויומתקו כל הדינים של כל אחד ואחד שיזכה שהרב אלבז יתפלל עליו במעמד הסיפור הקדוש הזה. וכל אחד ואחד מהם יזכה לחיים חדשים לגמרי, בבריאות בפרנסה בזרע של קיימא, בזיווגים ובשלום בית ונחת מהילדים והברכה תשרה בכל מעשה ידיהם.

מי הראשון שסיפר את הסיפור?

הסיפור הזה התפרסם על ידי הרב המקובל רבי שמואל העליר רבה הנערץ של עיר הקודש צפת לפני כמאתיים שנה שבילדותו שמע את הסיפור מזקני צפת הקשישים, ששמעו מאבותיהם את הסיפור הקדוש הזה, שהם בעצמם ראו במו עיניהם!

למסירת שמכם לברכה וישועה במעמד הנשגב לחצו כאן! >>>

זקני ירושלים לאחר השואה כאשר היו מגיעים לרשב"י היו מספרים את הסיפור.

זקני ירושלים בתקופת השואה הנוראה, כאשר היה איום נורא שהגנרל הנאצי רומל לאחר שהתחיל לכבוש את צפון אפריקה והתקרב במהירות לכיוון ארץ ישראל והיהודים שבארץ ישראל חשו סכנה גדולה.

הגיעו רבים מזקני ירושלים יחד עם הצדיק הרבי מהוסיאטין זי"ע לציונו של האור החיים הקדוש להתחנן על הגזירה הנוראה. הרבי עמד עמד זמן רב מאד עם ספר תהילים, פניו היו אדומות, עד שלפתע הסתובב לקהל ואמר: 'לצורר לא תהיה שליטה בארצנו' כי ברגע זה ראיתי את אותיות שם הוויה מאירות באור מוזהב מעל הציון הקדוש, מאז רבים מזקני ירושלים היו מגיעים להילולת הרשב"י ומספרים את סיפור הענווה והקדושה, באיזה פחד ויראת כבוד טיפס האור החיים הקדוש את הר מירון, והיו פועלים ישועות גדולות על ידי הסיפור הזה.

הדרמה תתחיל כבר בערב יום ההילולא בציונו של האור החיים הקדוש!

ביום ההילולא יאסוף גדול מזכה הרבים, חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, מנין תלמידי חכמים בציונו של האור החיים הקדוש, ויבקש להיות השליח הנאמן של האור החיים הקדוש לעלות על הר מירון בביטול גמור ובפישוט ידיים ורגליים מול האש הגדולה הבוערת אצל הרשב"י, ולבקש לפני בורא העולם שיאמר לצרותינו די.

למסירת שמכם לברכה וישועה במעמד הנשגב לחצו כאן! >>>

למעלה מחמישים שנה אנחנו השליחים ממשיכי המסורת של האור החיים הקדוש!

זכות המוסדות הקדושים "אור החיים" שבמשך חמישים שנה במסירות נפש של ממש, ממשיכים את המסורת של האור החיים הקדוש כמו בחייו. לקרב כל יהודי לאבא שבשמים וללמד תורה. תעמוד להצלחת כל המשתתפים שיוזכרו במעמד העוצמתי הזה אצל הרשב"י.

מתי בדיוק יתקיים מעמד הישועות והניסים הקדוש?

המעמד יתקיים ביום ההילולא ח"י אייר 09/05/23 כאשר הגאון רבי ראובן אלבז וקבוצת רבנים יתכנסו לאמירת תהילים לימוד הזוהר הקדוש והאידרות, ומיד לאחר מכן הרב יספר את סיפורו המרטיט של האור החיים הקדוש, לעורר את אותה עת רצון שפתחה את שערי השמים במפגש של האור החיים הקדוש והרשב"י, כמאז כן גם עתה. וכל מי שיזכה להשתתף באותו רגע במעמד הישועות והניסים במסירת שמו לברכה וישועה, יראה בעזרת השם ישועה וברכה בכל מעשה ידיו!

אשרי מי שיזכה להיות נוכח ברגעי ההוד הללו !!!!

כי כביכול האור החיים הקדוש בעצמו עולה שוב על ההר בבכיות ובביטול גמור והולך להזכיר אצל הרשבי את השמות שלכם.. האם יש מישהו שחושב שלא ייפתחו בשבילו שערי גן עדן?

מה ההסבר לכח השמיימי שיש בשעה שמספרים את הסיפור?

הגאון רבי ראובן אלבז הסביר לתלמידיו שסיפור עלייתו של אור החיים הקדוש מעורר ישועות גדולות על פי הסוד, כי נשמתו של אור החיים הקדוש, בשורשו, הייתה נשמתו של התנא האלוקי רבי עקיבא בן יוסף, שהיה גם רבו של הרשב"י, וביום ההילולא של הרשב"י פסקה מיתתן של תלמידי רבי עקיבא, וזה יום שמחה עצומה גם של הרשב"י וגם של רבי עקיבא.

במובן מסוים, התלמיד רבי שמעון בר יוחאי מכבד את רבו, רבי עקיבא, שירד לעולם בדמות האור החיים הקדוש. לכן בכל פעם שסיפור זה מסופר אצל הרשב"י במיוחד ביום ההילולא, הוא מעורר רעש ושמחה גדולה בשמים ובין הצדיקים, ומחולל ניסים וישועות לכל מי שיתפללו עליו במעמד זה!

למסירת שמכם לברכה וישועה במעמד הנשגב לחצו כאן! >>>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות