מעניקת החסות לאירוע היתה 'גיל גרופ', חברת השיווק והפרסום המובילה במגזר החרדי, הרואה ערכים משותפים בקשר בין עולם הפרסום והצריכה במגזר החרדי לבין הצורך בהתנהלות צרכנית נבונה. מר דוד גלפרין, בעלים של 'גיל גרופ' נשא דברים בפני מסיימי הקורס ואמר:
"כלכלה נכונה היא לא רק מושג של חול אלא קשור גם לחיי תורה, כמו תרומה, ירושה ועוד. התנהלות כלכלית נכונה משפיעה על חיי המשפחה, על הילדים, על הזקנה, על רמת הבריאות, ועל היכולת של האדם לעסוק בתחום העיסוק שהוא אוהב. לכן, הידע בכלכלה חשוב לא רק רק ברמת ההשכלה אלא כלי בסיסי לכל אדם לפני שהוא יוצא לחיים, לעולם הגדול".
גלפרין הסביר את עולם הצריכה שהוא מייצג, את התועלות ואת האתגרים שבו: "אנחנו כקבוצת פרסום הפועלת במגזר החרדי מעל 24 שנים ומעסיקה כ-70 עובדים, המטרה שלנו היא לייצג את הלקוח ולהשפיע על הצרכן הסופי להעדיף אותו בחלוקת העוגה התקציבית שלו ואף להגדיל את העוגה. אנחנו מפרסמים שלל תחומים כמו נדל"ן, רכבים, השקעות. מכירות סיניות וגם צריכה קבועה.
"חלק מהמוצרים מגיעים עם דחיפה להגדיל את העוגה, לקחת מימון הלוואה לרכישה לדבר כזה או אחר. לרוב זה מצוין, כי זה תורם לסירקולציה של הכסף בכלכלה, להגדלת תמ"ג וצמיחה במשק. חלק מהמוצרים שאנשים רוכשים גם מהווים כלים להסב להם אושר בחיים, אולם בחלק מהמקרים זה נגמר בכי רע, בעיקר למי שאין יכולת להתנהלות נכונה והוא מתבלבל בין רצוי למצוי. ולכן אנחנו מאד מתחברים לארגון תבונה, כי בשונה מארגונים המסייעים לאנשים שנקלעו למצוקה, תבונה עוסקת במניעה ובהדרכה מקדימה למשפחות, ולכן מאד שמחתי מאד חלק לתרום ולסייע".
בסיום דבריו, ברך מר גלפרין את המאמנים החדשים שהשקיעו 100 שעות ו-17 מפגשים כדי להיות שגרירים של כלכלה נבונה בתוך קהילותיהם ולהעביר את ההרצאות. "אנחנו בגיל גרופ מאחלים להם שבזכותם אלפים יזכו להכיר את היסודות הכלכליים הנכונים ויימנעו מלהגיע לצד המקבלים ומאות יצטרפו לצד הנותנים".