נערכים לחג

יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות הרב שמאי שזירי מכר את החמץ אצל רבני העיר בני ברק

הרב שזירי הציג בפני רבני העיר ב"ב - הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא והגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, את הפעילות האדירה הנעשית בכל סניפי החברה המרכזית למימוש זכויות, כאשר אלפים רבים מקרב הציבור החרדי, שכלל לא היו מודעים לזכויות המגיעות להם, מימשו את זכויותיהם • רבני העיר בירכו את הרב שזירי והודו לו על הפעילות למען הציבור, ואף ציינו שהוא שליח של הציבור לממש את זכויותיהם ולקבל את מה שמגיע להם בצורה הטובה ביותר (פסח)

הרב שזירי במכירת חמץ (צילום: באדיבות המצלם)

עם התקרב חג הפסח, הגיע יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות הרב שמאי שזירי למכור את החמץ של החברה למימוש זכויות אצל רבני העיר בני ברק – הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא והגאון רבי שבח צבי רוזנבלט .

הרב שזירי התקבל בחמימות ע"י שני רבני העיר שהתעניינו בפעילותו הרבה למען הציבור ובעשייה המבורכת אותה הוא מקיים מזה שנים רבות, במתן עזרה וסיוע מקצועי ע"י טובי המומחים ואנשי המקצוע בתחום, כדי לסייע לאלפי אנשים בכל רחבי הארץ למצות את זכויותיהם ולקבל את מה שמגיע להם כדין.

הרב שזירי הציג בפני הרבנים את הפעילות האדירה הנעשית בכל סניפי החברה המרכזית למימוש זכויות, כאשר אלפים רבים מקרב הציבור החרדי, שכלל לא היו מודעים לזכויות המגיעות להם, ובזכות פעילות נציגי החברה, מימשו את זכויותיהם, ומקבלים קצבאות המגיעות לעשרות אלפי שקלים בשנה.

כמו כן, הציג הרב שזירי בפני רבני העיר בני ברק את מערך קבלות הקהל שהוא מקיים למען הציבור בכל רחבי הארץ כדי לעזור לציבור ולהנגיש עבורו את המידע הנוגע לזכויותיהם.

לאחר מכן מכר הרב שזירי את החמץ של כל סניפי החברה לרבני עיר ב"ב כדי שיהיו השליחים עבור החברה למכור את החמץ כדין.

במהלך הביקור בירכו רבני העיר את הרב שזירי והודו לו על כל הפעילות שהוא עושה למען הציבור, ואף ציינו שהוא שליח של הציבור לממש את זכויותיהם ולקבל את מה שמגיע להם בצורה הטובה ביותר, ועצם העובדה שיהודי חרדי עומד בראש הפעילות החשובה הזאת, היא עצמה מסייעת ועוזרת לציבור החרדי לקבל את זכויותיו, במקצועיות הטובה ביותר ובמהירות המירבית.

הגרי"א לנדא אף הוסיף וציין, שכמי שמכיר את הפעילות המבורכת של החברה המרכזית למימוש זכויות, בהחלט רואים שהיציבות של החברה והוותק של הרב שזירי שבמשך שנים הוא זה שדואג לציבור ולזכויותיהם, זה כשלעצמו מעניק ערך מוסף, כמי שמכיר ומבין את כל הרגישויות והניואנסים של הציבור החרדי וצרכיו. מה עוד, שב"ה זוכה החברה להעסיק מאות עובדים ועובדות, נשות אברכים, מקצועיות ומיומנות, וזו מעלה גדולה לדאוג לפרנסתם של משפחות אברכים בני תורה.

בסיום הביקור הודה הרב שזירי לרבני העיר על הברכות החמות לקראת החג ואיחל לרבנים שיזכו להאריך ימים ושנים על ממלכתם מתוך בריאות איתנה.

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות