חירות כדבעי

כשרות לפסח ללא פשרות, גם בתאילנד

נשלמות ההכנות להכשרת מערך המטבחים ושטחי המלון AVANI PLUS בקאו לאק, בתאילנד, שם תיערך לראשונה חופשת פסח יוקרתית ומהודרת (תיירות)

הרב רוטנברג ואליהו שוהם (צילום: באדיבות המצלם)

הכשרת מטבח הינה משימה מורכבת, בטח כשמדובר בפסח, ובטח ובטח כשמדובר במטבח מוסדי. עכשיו תכפילו ל3 מטבחים + מסעדת חוף, ותוסיפו לכך את העובדה שמדובר בתאילנד. כל זה לא מונע מצוותי קשת תיירות ואוזי פסח הנמצאים בימים אלו בקאו לאק שבתאילנד לעשות את הכל על מנת להבטיח רמת כשרות בלתי מתפשרת עבור האורחים הרבים המגיעים לחגוג כאן את החג.

איתם נמצא הרב אליהו רוטנברג שליט"א בליווי צוות נרחב של משגיחים יראי שמים, על מנת לסיים את הכשרת המקום בצורה המהודרת ביותר. הימצאותו של הרב בשטח מוודאת שניקיון, הכשרת והתקנת המטבחים לפעילות החג נעשית בצורה המהודרת ביותר.

הרב רוטנברג בעת תהליך ההכשרה (באדיבות המצלם)

"לאחר צחצוח ,פירוק, ניקוי והרכבה מחדש כל חלקי המטבח, התחלנו בתהליך ההכשרה לפסח הכולל: ליבון, קל וחמור – כל כלי ומה שנצרך על פי ההלכה, הגעלת כלים ומשימות נוספות נצרכות, והן רבות מאד" אומר הרב רוטנברג " זוהי פעם ראשונה שתהיה בתאילנד חופשה ברמת כשרות כזאת. כל המטבחים במקום יקבלו התייחסות דומה וייחודית וכל יהודי שישהה כאן ידע שהוא מקבל את מערך הכשרות הטובה ביותר"

מעבר לכשרות המזון והמטבחים, מתבצעות הכנות רבות נוספות על מנת להבטיח שהות על פי ההלכה לחומרה. עירוב מיוחד נבנה לריזורט כולו בהשקעה רבה, כמה רבה? שבוע שלם של עבודה, בניית 40 עמודים בעיצוב ותכנון מיוחד בליוויו של הרב רוטנברג ומומחה עולמי לנושא שהובא למקום במיוחד.
מערך האוטומציה בחדרים ובחללי המלון, מזגנים תאורה וכד' - הכל נלקח בחשבון ומטופל על מנת לאפשר לאורחים להנות מחופשה מושלמת ללא כל חשש הלכתי.

העירוב שהוקם במיוחד (באדיבות המצלם)

אליהו שוהם, קשת תיירות: " רמת החופשה היא מהגבוהות ביותר, הן מבחינה גשמית ולא פחות חשוב – מבחינה רוחנית. מירב המאמצים נעשים על מנת ששני הדברים יקרו בצורה הטובה ביותר"
אליהו פייגלין, אוזי פסח : " אנו מודעים לחשיבות נושא הכשרות בחג הפסח ועושים באמת הכל על מנת לאפשר חג מהודר, מכל הבחינות.

תעודת הכשרות (באדיבות המצלם)

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות