נסיעת רה"מ לברלין

עומסים כבדים בנתב"ג; המשטרה חסמה מפגינים | תיעוד

מאות מפגינים נגד הרפורמה המשפטית, הגיעו הצהריים לנתב"ג, כדי להפגין נגד ראש הממשלה נתניהו, שצפוי להמריא לברלין בשעה 17:00 | הדיווחים המלאים (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

מאות מפגינים הגיעו החל משעות הצהריים (רביעי) לנתב"ג, על מנת למחות כנגד הרפורמה המשפטית ולנסות לעכב את נסיעת ראש הממשלה נתניהו לברלין. רה"מ איחר את טיסתו מנתב"ג והקדים את שובו ארצה, על רקע הפרשייה בצפון, שככל הנראה תותר לפרסום הערב.

לקראת השעה 13:00, עשרות רכבים עם מפגינים עמדו בנתיב שהמשטרה הקצתה להם להפגין, כאשר המשטרה סירבה למפגינים לעצור ליד הטרמינל - ואף פינו מפגינים בכוח, המפגינים החלו לנסוע במעגלים באיטיות, כדי לעכב את התנועה.

לאחר כשעה בה המפגינים ניסו להאט את התנועה והצליחו לגרום לעומסים, הם ניסו לעצור רכבים שהגיעו לנתב"ג, אך המשטרה חסמה אותם וגם לא אפשרה להם לרדת מהכביש.

ראש הממשלה נתניהו איחר את שעת הטיסה, והוא ופמלייתו ייצאו לברלין בשעה 17:00, כאשר לביקור הנוכחי לא תצטרף רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

במקביל, ראש הממשלה החליט לקצר את שהותו בברלין רק ליום אחד, ועל פי הצפוי, הוא יחזור לארץ כבר מחר בערב, זאת ככל הנראה בשל הפרשיה הביטחונית החמורה בצפון.

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי התנועה במרחב נתב"ג מבצעים כעת אכיפה בגין הפרעה לתנועה בצירי החירום באופן המסכן את בטחון הנוסעים. בהתאם להיערכות המשטרתית בנתב"ג, בדגש על שמירה על הסדרי התנועה, אבטחת משתתפי המחאה ושמירה על הסדר הציבורי, מתבצעת כעת הזרמת תנועה בשערים למניעת עומסים ושיבושי תנועה, לצד רישום דוחות בגין הפרעה לתנועה, בהתאם לצורך המבצעי לשמירה על צירי חירום פנויים".

עוד נמסר ממשטרת ישראל: "כאמור, המשטרה מאפשרת את מימוש הזכות הבסיסית למחאה, אולם שבים ומדגישים את המשמעות מיוחדת לשמירת נגישות צירי נתב"ג לגופי החירום וההצלה. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות