סוער בסיעת הליכוד

טלי גוטליב תקפה את יולי אדלשטיין: "בא לי לומר לו 'בלי טובות'"

היעדרותו של ח"כ יולי אדלשטיין מההצבעות במליאת הכנסת על חוק הנבצרות ופסקת ההתגברות הובילו למתקפה כנגדו מצדה של ח"כ טלי גוטליב: "העיקר שזאב אלקין החמיא לו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גוטליב ואדלשטיין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היעדרותו של ח"כ יולי אדלשטיין מההצבעות במליאת הכנסת על חוק הנבצרות ופסקת ההתגברות הובילו הבוקר (רביעי) למתקפה כנגדו מצדה של ח"כ טלי גוטליב בוואטסאפ של סיעת הליכוד.

"חברים יקרים", כתבה גוטליב, "רציתי להזכיר מושכלות יסוד. הכסא בכנסת הוא לא הכסא הפרטי שלנו. כולנו מחוייבים לציבור שבחר בנו. חודשיים שלימים יש ח"כים, לרבות אדלשטיין, שלא טרחו אפילו פעם אחת להגיע לוועדת חוקה ולא טרחו להבין את הרפורמה".

גוטליב המשיכה ותקפה: "אין לי כבוד למי שהעז לא להצביע לחוקים שהם חלק חשוב במשילות וחיזוק הימין. ממני הוא לא יקבל חיזוק. גם לא מהבוחרים.

"עוד הגדיל אדלשטיין עשות כשאמר כי הוא לא מבטיח להצביע. בא לי לומר לו 'בלי טובות, די לנו ב-61 חברים', אבל אני אתאפק שלא כדרכי. העיקר שזאב אלקין החמיא לו".

גוטליב סיימה את הודעתה וכתבה: "אני הח"כית החדשה שלגמרי מבינה מאד במשחקי אגו, כזה כמו שמשחקים לי מול העיניים. יום טוב לכולם".

כזכור, אמש דווח כי יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד ח"כ אופיר כץ הודיע לח"כ יולי אדלשטיין כי כעונש על היעדרותו מההצבעות, לא יוכל להגיש הצעות חוק פרטיות, הצעות לסדר או לדבר בשם סיעת הליכוד במשך שלושה שבועות של עבודת הכנסת.

למרות היעדרותו של אדלשטיין, שהתקזז עם ח"כ שרן השכל, שני החוקים שעלו להצבעה אושרו ברוב של 61 חברי כנסת.

בכיר בקואליציה אמר בעקבות ההיעדרות כי "אדלשטיין החל את צעדיו לעבר השמאל ושכח את הבוחרים ששלחו אותו. מצער לראות שהוא מעדיף חיבוק מהאופוזיציה על נאמנותו למחנה הלאומי".

ח"כ יולי אדלשטיין הגיע למליאה אחרי ההצבעות, והגיב בעוקצנות: "החלטתי לעשות צעדים לכיוון השמאל - וכצעד ראשון אני מתכוון להציג בפני מליאת הכנסת את חוק ביטול ההתנתקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות