"מבוכה מזעזעת"

לפיד עקץ את ביקור סמוטריץ', שהגיב: "נשאיר אותך ממורמר"

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד עקץ את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על ביקורו בארה"ב, וטען כי הביקור היה "מבוכה מזעזעת"; כך הגיב סמוטריץ' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' ולפיד (צילום: אבשלום ששוני ותומר נויברג / פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד עקץ הערב (שלישי) את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על ביקורו בארצות-הברית, וטען כי הביקור היה "מבוכה", בתגובה, סמוטריץ' הבטיח להשאיר אותו ממורמר.

"נתניהו הנחה את השרים לא להיפגש עם האמריקאים עד שנשיא ארה"ב מזמין אותו לבית הלבן", צייץ לפיד והוסיף כי "אחרי המבוכה המזעזעת של ביקור סמוטריץ' - רעיון מצויין".

בתגובה, כתב סמוטריץ': "בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל אתה תזכר רק כמי שעשה הכל כדי להוביל אותנו למלחמת אחים. גם את יהודי ארה״ב ניסית לגייס למסע ה BDS שלך נגד מדינת ישראל. לא ניתן לך להצליח.

"נאחה את השברים, נרפא ונאחד, נתקן את שדורש תיקון במדינה האהובה שלנו, ונשאיר אותך ממורמר לצעוק באופוזיציה להרבה שנים".

לפיד, כתב את הדברים בעקבות הדיווח של ירון אברהם ב'חדשות 12' כי שרים שביקשו לטוס לארה"ב קיבלו הנחיה מראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לנסוע כל עוד הוא עצמו לא נוסע, ומי שכן יטוס - לא ייפגש עם גורמי ממשל אמריקנים.

לפי הדיווח, רה"מ נתניהו מצפה להזמנה רשמית לביקור בארה"ב, אך הזמנה כזו עדיין לא הגיעה ולא צפויה בקרוב פגישה בין נתניהו לנשיא ג'ו ביידן בבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות