ניסיון להסכמות?

חבר הכנסת רוטמן נועד עם הנשיא במשך שעות ארוכות

יו"ר וועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן נועד במשך שלוש שעות עם הנשיא יצחק הרצוג בבית הנשיא, בניסיון להגיע להסכמות רחבות ככל הניתן בנוגע לרפורמה במערכת המשפט (בארץ)

(צילום: אריק מרמור, פלאש 90)

יו"ר וועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן נועד היום (ראשון) במשך שלוש שעות עם הנשיא יצחק הרצוג בבית הנשיא, בניסיון להגיע להסכמות רחבות ככל הניתן בנוגע לרפורמה במערכת המשפט. על פי הדיווח, הנשיא ביקש מרוטמן שהקואליציה תמתין עם קידום הרפורמה לעת עתה ולא תעלה להצבעה את חלקה השני של הרפורמה הנוגע לביטול פסילת חוקים רגילים ופסקת ההתגברות.

בתום הפגישה נמסר מטעם בית הנשיא כי השניים דנו ברפורמה המשפטית והנשיא חזר והדגיש את קריאתו בצורך לגבש הסכמות רחבות ככל הניתן לטובת מדינת ישראל ואזרחיה.

בשל בקשת הנשיא, בישיבת ראשי הקואליציה והוחלט להיענות לבקשה במיוחד לנוכח העובדה שחלק זה של הרפורמה לא באמת תוכנן להעלאה להצבעה לפני הקיץ.

כזכור, ועדת החוקה בראשותו של רוטמן התכנסה שוב הבוקר והמשיכה לדון בהצעות החוק שבמסגרת הרפורמה במערכת המשפט, בצל ההפגנות. הועדה דנה בנושא הרכב הוועדה למינוי שופטים ונושא השפיטות של חוקי יסוד. הוועדה דנה בהצעות החוק ומכינה אותן לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות