פירות ההסתה?

עיתונאית מתארת את הצרחות בת"א: לעשות סוף לחרדים

שלי טפיירו סיפרה בחשבון הטוויטר שלה על הצרחות של האישה על הנערה שהלכה עם חולצה של תנועת נוער דתית: "צריך לעשות סוף לכל החרדים לכל המתנחלים" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: כאן)

העיתונאית שלי טפיירו, כתבת תחקירים ב'כאן חדשות', מתארת היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלה סצנה לה הייתה עדה בעיר תל אביב.

לפי עדותה, אישה שתרמה כסף לנערה המארגנת קייטנה לבעלי צרכים מיוחדים, התנפלה עליה בצרחות כאשר הבחינה כי היא לבושה בחולצה של תנועת נער דתית, ותקפה את כל החרדים והמתנחלים, מילולית.

טפיירו כתבה בטוויטר: "סצנה אמיתית שקרתה עכשיו, שלוש נערות מתוקות ניגשות לספסל ומבקשות תרומה לקייטנה שהן עושות לילדים עם צרכים מיוחדים, הן מספרות שהן מארגנות את הקייטנה בסיוע קו לחיים".

"על הספסל לידי זוג תל אביבי, האשה אחרי תיחקור קצר של הנערות מוציאה מהארנק מטבע ותורמת, עוברים אליי ואז האשה שתרמה שמה לב שעל החולצה של אחת הנערות יש סמל של בני עקיבא עם השם אלקנה".

מוסיפה העיתונאית ומתארת: "היא צורחת לעברה: 'תגידי מאיפה את, מהתנחלות?', הנערה אומרת לה שלא, זה לא עוזר היא ממשיכה לצרוח עליהן: "אם הייתי יודעת שאתן מתנחלות לא הייתי תורמת, אתם הדתיים המתנחלים לכו לממשלה שלכם שהיא תתרום לכם, אל תבואו לת"א, אתם גועל נפש לכו".

"והכל בצרחות מביישות. הנערות לא יודעות מה לעשות, אחת אמיצה מנסה להסביר: 'אני גם מפה מת"א, ולמה לערב פוליטיקה?'. הגברת מנפנפת בידיה ופוסקת נחרצות: "לכן לכולכם צריך לעשות סוף לכל החרדים לכל המתנחלים".

שלי טפיירו מתארת כי היא אמרה את הדברים "תוך רשף של שנאה גזענית יוקדת, שנאה שורפת כל חלקה טובה בכסות של "אידאולגיה", של הצד הנאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות