יחסי איראן-סעודיה

נפתלי בנט תוקף: "זהו כישלון מהדהד של ממשלת נתניהו"

ראש הממשלה לשעבר אומר כי חידוש היחסים בין סעודיה לאיראן הוא התפתחות חמורה ומסוכנת לישראל, מאשים את נתניהו וטוען כי ישראל זקוקה לממשלת חירום לאומית (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תוקף היום (שישי) בחריפות את ממשלת נתניהו ברקע חידוש היחסים בין סעודיה לאיראן, וקורא להקמת ממשלת חירום רחבה.

בהודעה כתב בנט: "חידוש היחסים בין סעודיה לאיראן הוא התפתחות חמורה ומסוכנת לישראל ומהווה ניצחון מדיני לאיראן. מדובר בפגיעה אנושה במאמץ לבניית קואליציה אזורית למול איראן".

"זהו כישלון מהדהד של ממשלת נתניהו ונובע משילוב של הזנחה מדינית עם חולשה כללית וסכסוך פנימי במדינה. מדינות העולם והאזור צופות על ישראל מסוכסכת עם ממשלה שאינה מתפקדת, שעוסקת בהרס-עצמי שיטתי. ואז אותן המדינות בוחרות צד".

לדבריו, "ממשלת נתניהו היא כישלון כלכלי, מדיני ובטחוני מהדהד, וכל יום של פעולתה מסכן את מדינת ישראל. אנו זקוקים לממשלת חירום לאומית רחבה, שתפעל לשיקום הנזקים הרבים שנוצרו".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין מסר: "העולם לא עוצר בזמן שאנחנו עסוקים כאן במאבקי כוחות והתנגחויות - בטח שלא הגרועה באויבים".

"איראן וסעודיה סיכמו כעת על חידוש היחסים ביניהם וזה רע מאוד לישראל ולעולם החופשי כולו. הגיע הזמן לשבת, לדבר ולפתור את המחלוקות בנינו כדי לשוב ולהתאחד מול האיום הקיומי עלינו. רק יחד ננצח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות