זינגער בכיכר

פורים סוער במיוחד: הדואט שקרע את השמים ומי מירר בבכי

'זינגער בכיכר': כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. תיעודים חמים ממיטב חגיגות הפורים המושקעות של הזמרים והמוזיקאים ברחבי העולם היהודי (זינגער)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

חדשות טובות: אחרי יותר מחמש שנים של עיסוק במוזיקה יותר בינלאומית, הכוכב החרדי, שולם למר, חוזר באלבום חסידי למהדרין עם שם שמתאים לו כמו שמן זית לחומוס - "קידוש השם". האזינו לטעימות מהאלבום:

זינגער עדיין מסוחרר מחגיגות הפורים ובמיוחד מהדואט המרהיב במיוחד של הזמר הישראלי אמיר דדון והאיש והקול שלא נגמר אוהד מושקוביץ. מתוך שמחת פורים אצל המפיק הדגול מרבבה, חיכו מחמדים מלא ממתקים, דוד פדידה. 'זינגער' כבר פחד שאוהד לא יקלע לגבהים המטורפים האלה, אבל אצל אוהד אין כזה דבר גבוה מידי...

אמן הרגש הזמר מוטי שטיינמץ תועד בשירי רגש במשתה הפורים בביתו של מנכ"ל עיתון 'המבשר' מוישי פרוש.

צילום באדיבות: שלומי גיל ובני רוזנטל

ואי אפשר שטיינמץ בלי איזה קטע שלו כשהוא בוכה... שטיינמץ והקלידן צביקי לוקר תועדו שרים בדמעות: "ממקומך מלכנו תופיע ותמלוך עלינו כי מחכים אנחנו לך" - במסיבת פורים בקהילת 'אהל משה' בירושלים • צפו

הזמר משה קליין תועד מקפיץ בשירת 'לבוא אל המלך' במשתה הפורים בוילה היוקרתית של המיליונר החרדי אבי הדר בבני ברק. 'זינגער' עדיין מנסה לברר מה שתה קליין לצורך פורים בשנה הבאה. צילום: יונתן בן טוב.

גדול הזמר מרדכי בן דוד במופע פורים אצל נגיד נודע בלייקווד שבניו ג'רזי, 'זינגער' אהב את הבמה וכמעט התבלבל וחיפש חתן וכלה בקהל. באדיבות: זאבי פריד

המוזיקאים משה לוק, רפאל מלול ואברהם מויאל מקפיצים בשירה במשתה הפורים בז'נבה אצל איש העסקים מנדי מיואל.

הזמר מוטי ויזל מתרפק בשירי נשמה במשתה פורים שערך לחבריו. 'זינגער' תוהה האם בכוס יש מים או וודקה... צילום: יצחק וייס

הזמר אברומי וינברג תועד מקפיץ בשמחת פורים בכיכרות השמחה בירושלים. 'זינגער' היה שמח לשמוע גם את שיריו של וינברג עצמו בשמחה.

הזמר והיוצר ישי לפידות תיעד את עצמו מקפיץ במסיבת פורים בבית חב"ד בגרמניה. 'זינגער' מאחל ללפידות הצלחה בסדרת הילדים החדשה שלו.

הזמר החסידי אהרל'ה סמט תועד בשירת 'אני מאמין' במסיבת פורים אצל האסטרטג יוסי רוזנבוים בביתר עילית.

המוזיקאים ארי היל, מוטי ויזל אהרל'ה סמט, ילד הפלא בנצי קלצקין ומקהלת 'נשמה', בשירי רגש במשתה הפורים היוקרתי שנערך בבית איש החסד שי גראוכר. ל'זינגער' נודע כי המפיק מאיר מרגלית עיצב את הבית כמו הארמון של אחשוורוש לרגל חג הפורים, מי שהיה אמון על ההפקה המוזיקלית היה נטע לוין. כמו כן אמן החושים מני הולנדר ערך הופעה מרתקת. מרשים במיוחד.

כוכב הרשת שוקי סלומון והזמרים הפייטנים משה לוק ושמעון סיבוני, תועדו מקפיצים בשירה במשתה הפורים היוקרתי שערך ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית בזק"א תל אביב, במסעדת 'רשל'.

צילום: מאיר איטח

הזמר אבי מילר ואיש הכשרות הרב רפאל מנת, בשירי רגש עם יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי במשתה הפורים שערך. דרעי נראה נרגש במיוחד מאוחילה לקל של הרב הלל פלאי.

המוזיקאים בערי וובר והאחים צבי ומאט לוין תועדו משמחים במשתה הפורים אצל הנגיד לואי שיינר. צילום: צביקה ליפשיץ

המוזיקאי והבמאי שרולי ברונכר נצפה ביום חמישי ברחובות בני ברק, בצילומים לקליפ חדש של הזמר איתן כהן. הקהל נראה נלהב, חלק לצפות וחלק להפריע...

הזמר אברימי רוט תועד בביצוע ״הכל יודוך״ המודז'יצאי - ביצוע ספונטני בחתונה של חבר יחד עם הקלידן, הזמר והמנצח שרוליק הרשטיק ומקהלתו.

רגע לפני שבת, המעבד והמנצח יואלי דיקמן חשף ל'זינגער' את להיט השבת שלו שיצא בקרוב עם מקהלת הילדים האמריקאית 'שיר ושבח' • צפו

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות