ברוך דיין האמת

נקבע מותה של התינוקת שנפצעה בחשש לפיגוע דריסה

הילדה הדר נגה לביא - שנפצעה בתחילת השבוע לאחר שמחבל ערבי התנגש ברכב בה היא נסעה, נפטרה מפצעיה | במשפחתה טוענים כי מדובר בהתנגשות מכוונת, ופיגוע דריסה (חדשות)

תמונת אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

הדר נגה לביא, התינוקת שנפצעה השבוע כאשר ערבי התנגש ברכב בו נסעה עם אימה, נפטרה מפצעיה בבית החולים. הלווייתה תתקיים היום (שישי) בבית העלמין בשילה.

בהודעת המשפחה נכתב: "ברוך דיין האמת. בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של הילדה הדר נגה לביא. הלוויה תתקיים היום ב-12:00 בבית העלמין בשילה. בבניין ירושלים ננוחם המשפחה מודה לכולם על התפילות, המעשים והקבלות הטובות".

התאונה או הפיגוע, התרחש במוצאי השבת האחרונה בכביש 60 סמוך לעופרה, שם התנגש רכב פלסטיני במכונית ישראלית. נהג הרכב הפלסטיני נהרג במקום, בעוד שהפצועות הועברו לבית החולים שערי צדק, כשהאם במצב קל ובתה בת השנתיים במצב קשה ולא יציב עם חבלת ראש.

עידית לביא, אמה של הפעוטה ותושבת שילה, סיפרה השבוע לערוץ 7 כי היא משוכנעת שהיה פיגוע טרור לכל דבר: "בשבת בלילה הדר נוגה נפצעה בגבה ונסענו לתפור אותה ב'שערי צדק'. בשבת בבוקר בדרך הביתה, ברבע לשבע, קצת אחרי עפרה, רכב נכנס לנתיב שלי, הסתכל עלי, פניתי לנתיב שלו, הוא חזר לנתיב שלו, חזרתי חזרה לנתיב שלי ואז הוא נכנס בי חזיתית".

"הוא לא היסס. הייתה לו מטרה מאוד ברורה ומיד אחרי שהרכב הפסיק להתהפך ולהסתובב הקיפו אותו ערבים ואמרו לו' כל הכבוד, כל הכבוד'. הייתי בטוחה שעומדים לסיים את העבודה ולעשות בי לינץ'. התקשרתי למד"א בהיסטריה. אמרתי שהייתה תאונה והם עומדים להרוג אותי, תבואו".

היא סיפרה כי אותם ערבים שעודדו את הנהג שפגע בה, "כשהאמבולנס הגיע הם התקהלו סביב המחבל וניסו שהאמבולנס יטפל בו ולא בנו".

בעיניה של עידית אין ספק שהנהג הערבי מחבל. "ערבי שבא מולי ומזגזג יחד עד שהצליח לפגוע בי, אין לי שום ספקות באשר לכוונותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות