עשרות נעצרו

נתניהו הצליח לצאת לנתב"ג למרות המחאות; איילון פונה בכח • שוטר נפצע בהפגנה

במשך שעות ארוכות הועמד מסוק ריק במנחת המסוקים בעין כרם בירושלים. בזמן שאנשי היחידה לאבטחת אישים אבטחה את המסוק, המריא ראש הממשלה במסוק אחר ממנחת סודי סמוך לליפתא. משלחת הח"כים לבחריין התעכבה גם היא בעקבות הפקקים שנוצרו ממחאת האנרכיסטים (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שטס היום (חמישי) עם רעייתו לרומא בירת איטליה, נאלץ להתגנב לנמל התעופה הבינלאומי ע"ש בן גוריון, זאת אחרי שאלפי מפגינים איימו לשבש את הגעתו של ראש הממשלה לשדה התעופה.

לפי הדיווח ב-N12, בסביבתו של ראש הממשלה דאגו לפרסם כי הוא ימריא לנתב"ג ממנחת המסוקים של בית החולים 'הדסה - עין כרם'.

מאות מפגינים מיהרו לעשות את דרכם לעבר בית החולים הממוקם בדרום ירושלים, שם 'המתין' להם המסוק ממנו ראש הממשלה נתניהו אמור להמריא לנתב"ג עם רעייתו.

במשך שעות עמדו המוחים בקרבת בית החולים והמנחת, כשאנשי שב"כ רבים מסתובבים סביב המסוק ו"מאבטחים" אותו כיאה למסוקו של ראש הממשלה.

פרשים בתל אביב (חיים גולדברג/כיכר השבת)

רק לאחר שגרונות המפגינים ניחרו מצעקות "בושה" ו- "דמוקרטיה", נודע להם למרבה האכזבה כי ראש הממשלה ורעייתו צפו בהם מלמעלה - ממסוק אחר שהועמד לרשותם על ידי השב"כ, שהמריא מנקודה אחרת בירושלים - סמוך לליפתא בכניסה לירושלים...

בתוך כך, נמשכות ההתפרעויות ברחבי תל אביב בגזרת נתיבי איילון, ועימותים רבים נרשמו בין מתפרעים לשוטרים. כ-1,000 מפגינים ירדו לנתיבי איילון - עורק התחבורה המרכזי והעמוס בגוש דן, שם התעמתו עם השוטרים שניסו למנוע מהם את הירידה.

מאז שעות הבוקר נעצרו 20 מתפרעים, אשר צפויים להשתחרר כולם עד סוף היום, כפי שאירע עם שאר עצורי הפגנות השמאל בשבועות האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות