יועצת לעומתית?

לא חקרה איומים נגד שרים: היועמ"שית תוזמן לבירור

בשבועות האחרונים גברו האיומים על שרי הממשלה, בעיקר מאנשים המתנגדים לרפורמה המשפטית | היועצת המשפטית לממשלה תוזמן לישיבת הממשלה, על מנת להשיב מדוע היא לא פתחה בחקירה נגד המאיימים (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
היועצת המשפטית בדרך לישיבת ממשלה | ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

גלי בהרב מיארה, היועצת המשפטית לממשלה, שמונתה בזמן ממשלת בנט-לפיד, ומאז הקמת הממשלה נרשמו מספר עימותים עם חברי הממשלה, תוזמן לישיבת הממשלה.

על פי הדיווח הבוקר (חמישי) בכאן חדשות, בישיבת הממשלה האחרונה שנערכה השבוע סיפרו השרים על האיומים שהם מקבלים באופן אישי למכשיר הטלפון שלהם, וכן על איומים שהגיעו אליהם בצורות אחרות.

בישיבה נשאלו אנשי יחידת מגן - האחראית על אבטחת שרי הממשלה, מדוע החליטו רק להגביר את האבטחה עלה שרים, זאת במקום לטפל באיומים ובמאיימים.

על פי הדיווח, אנשי היחידה שהשתתפו בישיבת הממשלה, אמרו כי הם אכן רצו לחקור ולעצור את המאיימים, אך נענו על ידי גורמי אכיפת החוק שלא מדובר בהסתה ולכן לא רואים צורך בפתיחת חקירה.

בתגובה לדברים, הודיעו השר לביטחון לאומי בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו שיזמנו את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לישיבה ממשלה מיוחדת, ובה יעמתו אותה עם כל אחד מהאיומים שפורטו בישיבה.

בנוסף, השרים ידרשו ממנה תשובות מפורטות על כל אחד מהם בנפרד, כדי שתסביר למה היא בחרה שלא לפתוח בחקירה נגד המאיימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות