"אנרכיסטים מהשמאל"

השר בן גביר: "יש מפגינים שמתכננים את הרצח הבא"

איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, טוען כי יש מפגינים המתכננים את הרצח הבא וקוראים לפגוע בו ובראש הממשלה בנימין נתניהו: "יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השר איתמר בן גביר (צילום: אריה לייב אברמס/flash90)

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, טוען הבוקר (שני) כי יש מפגינים המתכננים את הרצח הבא וקוראים לפגוע בו ובראש הממשלה בנימין נתניהו.

בריאיון לרשת ב' אמר בן גביר: "אסור להכליל, רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להרוד את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין".

"זה אמנם בשוליים, וטוב שזה שם", הדגיש בן גביר והוסיף: "אבל יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום. זכות המפגינים להפגין, מותר להם לצעוק. אבל הם עושים טעות כשהם מחבקים אותם. אסור לחבק אנרכיסטים".

השר לביטחון לאומי הוסיף: "אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם. אבל לא לאלה שצועקים 'בן גביר מת' ואלה שרוצים לעשות לינץ' בשרה, אלה שמרימים יד".

בן גביר התייחס ליוזמה של מדינות באירופה לגנות את חוק עונש מוות למחבלים שסיעתו מקדמת ואמר: "שילכו להתלונן לארצות הברית, שם העונש גם קיים. אנחנו צריכים להפסיק לנהל את המדיניות שלנו לפי המדינות האלה. אנחנו לא שווייץ. שהם יחוו את הטרור שאנחנו חווים. יש להסתכל לבני המשפחות השכולות בעיניים כדי להבין עד כמה עונש המוות למחבלים חיוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות