מעגל נסגר • צפו

תיעוד אווירי דרמטי: המחבלים נכנעים ויוצאים בידיים מורמות

כך נכנעו המחבלים החשודים במעורבות בפיגוע שבו נרצח השבוע אילן גנלס הי"ד ונעצרו בתום חילופי אש קשים עם כוחות הביטחון • תיעוד (בארץ TV)

ב. ניסני | כיכר השבת |

צה"ל פרסם הערב (רביעי) תיעוד וידאו אווירי, שתועד בידי יחידת הרחפנים של גדוד 636, ובוא נראים רגעי מעצר המחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי בכביש 90 השבוע. במהלך הפעילות נעצרו ארבעה חשודים.

הפעילות התבצעה מוקדם יותר היום, כפי שדווח ב'כיכר השבת', במחנה הפליטים עקבת ג'בר הסמוך ליריחו, ונעשה בפעילות משותפת עם שב"כ ומג"ב. הכוחות עצרו ארבעה חשודים, מתוכם המחבל החשוד שביצע את הירי במהלך הפיגוע ושלושה חשודים נוספים במעורבות בפיגוע הירי שלשום (יום שני) שבו נהרג אילן גנלס הי"ד.

כניסת הכוחות למחנה הפליטים התבצעה על בסיס מידע מודיעיני מדויק של השב"כ. הלוחמים נכנסו למחנה הפליטים וכיתרו את הבית בו שהו המחבלים. עם הגעתם, שניים מהם ניסו לברוח והלוחמים פתחו לעברם באש. הכוחות המשיכו בכיתור ה בית ושני מחבלים נכנעו כשהם יוצאים מהבית.

מצה"ל נמסר הערב: "בפעילות נתפסו אמצעי לחימה, החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ".

מושל יריחו, ג'יהאד אבו אל-עסל, אמר בתגובה לחילופי האש: "המצב קשה מאוד במחנה הישראלים תוקפים באופן ברברי וללא הצדקה. אנחנו לא יודעים מה מספר הפצועים משום שהצבא הישראלי מונע את ההגעה שלנו לאזור העימותים".

כזכור, מתוצאות התחקור הראשוני של צה"ל בזירת הפיגוע בצפון ים המלח עולה כי המחבלים פתחו בירי לעבר רכב ישראלי בכביש 90 סמוך לצומת מול נבו. אזרח ישראלי כבן 27 נפצע באורח אנוש כתוצאה מהירי ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים.

על פי התחקיר, המחבלים המשיכו בנסיעה לצומת בית הערבה וירו לעבר רכב ישראלי נוסף. לא היו נפגעים כתוצאה מירי זה. המחבלים המשיכו בנסיעה וירו פעם נוספת, ללא נפגעים.

בהמשך, בעת שהמחבלים שרפו את רכבם, הגיע למקום כוח משטרתי שפתח באש לעברם. המחבלים השיבו באש ונמלטו מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות