עימות סוער

חמישה יהודים נעצרו לאחר שעל פי החשד יידו אבנים

5 יהודים חשודים נעצרו על ידי המשטרה סמוך לכפר מועייר לאחר שעל פי החשד יידו אבנים לעבר כלי רכב פלסטינים ותקפו שוטר וחייל (חדשות משטרה)

אילוסטרציה, חווארה (צילום: אריק מרמור, פלאש 90)

5 יהודים חשודים נעצרו על ידי המשטרה סמוך לכפר מועייר לאחר שעל פי החשד יידו אבנים לעבר כלי רכב פלסטינים ותקפו שוטר וחייל.

קצין משטרה שחלף במקום הבחין במספר חשודים שעומדים בצידי הכביש וחשוד שמתעמת עם חייל ותוקף אותו. הקצין עצר את רכבו, התקדם לעבר החשודים וביצע מעצר של חשוד בגין תקיפת חייל.

במהלך מעצרו מספר חשודים התקדמו לעבר הרכב המשטרתי הפריעו למעצר תוך שהם מתעמתים עם הכוחות ומתיזים על פניו של קצין המשטרה גז פלפל ומנקבים צמיד של הרכב המשטרתי.

הגלגל המנוקב (דוברות המשטרה)

דובר צה"ל מסר, כי מוקדם יותר היום (שלישי) התקבל דיווח על מספר אזרחים ישראלים אשר מיידים אבנים לעבר כלי רכב פלסטינים סמוך לכפר אל מועייר שבמרחב חטיבת בנימין.

בהגעת הכוחות לנקודה זיהו מספר חשודים, חלקם רעולי פנים, רוגמים באבנים משאית פלסטינית. הכוח הגיב בירי באוויר.

לטענת דובר צה"ל בהמשך, בעקבות סירובם של האזרחים להתפנות מן המקום, הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות. אחד האזרחים בעט בחייל צה"ל וריסס שוטר בגז פלפל. החשוד עוכב במקום על ידי כוח משטרתי יחד עם מספר חשודים נוספים. על פי הדיווחים, לפחות ארבעה נעצרו.

לטענת ארגון 'חוננו', התושבים הגיעו למקום למחות כנגד טרור האבנים והפיגועים במקום בו נפצעו מוקדם יותר אם ובתה הפעוטה בפיגוע האבנים בדרך אלון, בכביש המוביל ליישוב כוכב השחר. לטענת 'חוננו', עם הגעתם למקום ע"פ הדיווחים, הם נתקלו בתגובה קשה של החיילים והשוטרים, אשר תועדו משליכים לעבר המתיישבים רימוני גז מטווח קרוב, ואף ככל הנראה ירו באש חיה מעל ראשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות