המשטרה חוקרת

ירי באלעד: צעיר בן 24 נפצע בינוני ברגליו ופונה לבית חולים

צוותי הרפואה של 'איחוד הצלה' העניקו סיוע ראשוני לצעיר שנפצע בגפיו באלעד. לדברי השכנים הוא נפצע כתוצאה מאלימות" (אקטואליה, בריאות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: איחוד הצלה)

צעיר כבן 24 נפצע הבוקר (שני) בעיר החרדית אלעד, ככל הנראה במהלך אירוע אלימות על רקע פלילי בעיר. תושבים באלעד דיווחו על קולות ירי וסירנות רבות של אמבולנסים שנשמעו ברחובות העיר.

מצבו של הצעיר הפצוע בינוני. חובשים ופרמדיקים של איחוד הצלה הגיעו לזירת האירוע, ברחוב רבי יוסי בן קיסמא בעיר, זמן קצר אחרי הירי, והעניקו לפצוע סיוע ראשוני. בהמשך פונה הפצוע להמשך טיפול לבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

אבי קייקוב ויחיקם גמליאל חובשי איחוד הצלה תיארו: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים בלינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני. לדברי השכנים הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

מדוברות איחוד הצלה מחוז מרכז נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לצעיר שנפצע בגפיו ברחוב רבי יוסי בן קיסמא באלעד".

המשטרה חוקרת את האירוע. חוקרי תחנת המשטרה בראש העיר סורקים אחר החשוד בירי ובמקביל אוספים ממצאים מזירת האירוע. המשטרה עדכנה אף היא כי הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.

"חוקרי תחנת המשטרה בראש העין פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע ירי בבניין באלעד במהלכו נורה תושב המקום ברגלו", מסרה המשטרה. "חוקרי תחנת המשטרה בראש העין פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע ירי בבניין באלעד במהלכו נורה תושב המקום ברגלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות