"אתם לא מתביישים?" | צפו

אמסלם שב לתקוף בחריפות את השמאל: "אתם אדוני הארץ"

במהלך הדיונים הערב על החוק השנוי במחלוקת, עלה דוד אמסלם לנאום במליאה ותקף בחריפות את השמאל, על ההפגנות, על גניבת הנגמ"ש וכנגד "האדמו"ר" אהרן ברק | צפו בנאום המלא (חדשות, כנסת)

יוני גבאי | כיכר השבת |

חבר הכנסת דוד אמסלם, נאם הערב (שני) במליאת הכנסת ותקף בחריפות - כהרגלו את אנשי השמאל וכן את ההפגנות נגד הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

בפתח דבריו אמר אמסלם: "אני רוצה לחזק אותך השר לוין, אני מחזק אותך מכל הכיוונים, כמו שמרדכי אמר לאסתר - "מי יודע אם לא לעת כזו הגעת למלכות", תהיה חזק".

"יש אנרכיה ברחובות", טען אמסלם והוסיף, "כל דאלים גבר, סגרו את נתיבי איילון לשעתיים וחצי. למה? כי בא לנו, רציתי להיכנס היום למליאה, אני לא יכול - למה? כי בא להם, הם אדוני הארץ".

‏"יש לכם צבא שלם בחוץ, כסף זה הדבר האחרון שחסר לכם, כל התקשורת איתכם, כל הארגונים איתכן רק דבר אחד חסר לכם - אין לכם מצביעים, הכל יש לכם, רק המצביעים לא מצביעים ולכן אתם עוברים לאלימות" - ח''כ ‎דודי אמסלם על המחאה נגד הממשלה.

על גניבת הנגמ''ש בצפון אמר: "גם את הצבא לקחתם לעצמכם, גם את מלחמת יום כיפור ניכסתם לעצמכם, כאילו ההורים שלנו לא היו שם. אתם לא מתביישים להכניס את צה"ל לתוך הויכוח שלכם? אתם לא מקבלים את זה שאמסלם דוד מחוקק פה חוקים! זה הורג אותכם!".

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות