הוגש אישום | תיעוד מההצתה

אדם ניסה להצית את תחנת המשטרה בבני ברק - ונתפס

המשטרה עצרה אדם שניסה על פי החשד להצית את תחנת המשטרה בבני ברק. החשוד, תושב בני ברק בן 34, הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא ומאז מעצרו הוארך מעת לעת (חרדים, פלילי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
כך זה נראה ממצלמת האבטחה (צילום: דוברות המשטרה)

תושב בני ברק בן 34, נעצר בשבוע שעבר על ידי שוטרי תחנת בני ברק, לאחר שניסה להצית את תחנת המשטרה, היום (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום.

לפי החשד, הוא החל להצית את גדר הצמחייה העוטפת את נקודת המשטרה ברחוב אבוחצירא בעיר ואף הצליח לגרום לדליקה של ממש סביב תחנת המשטרה.

שוטרי הסיור של תחנת בני ברק הגיעו למקום תוך מספר דקות, קראו לו לעצור, אך הוא החל להימלט. בתום מרדף רגלי קצר שערכו אחריו שוטרי התחנה, הוא נתפס על ידם ונעצר במקום.

הוא נחקר על ידי חוקרי התחנה בבני ברק ומעצרו הוארך מעת לעת. בסיום חקירתו, הגישה הפרקליטות כתב אישום חמור כנגדו בעוון הצתה. בכתב האישום דרשה המשטרה מבית המשפט את מעצרו של החשוד, כאמור- תושב בני ברק, עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

ממשטרת בני ברק נמסר: "בתאריך 13.2.23 התקבל דיווח על חשוד שהגיע בסמוך לנקודת המשטרה ברחוב אבוחצירא בבני ברק והצית אש בצמחייה בסמוך לגדר המקיפה את נקודת המשטרה. שוטרי הסיור של תחנת בני ברק הגיעו למקום תוך מספר דקות, איתרו ועצרו את החשוד במעשה בעת שניסה להימלט. החשוד, תושב בני ברק בן 34, הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא ומאז מעצרו הוארך מעת לעת. השבוע הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד בגין הצתה וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים".

צפו בחשוד מצית את תחנת המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות