באזור ירושלים

כך סוכלה גניבת שלושה רכבים - בלילה אחד

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו במהלך הלילה האחרון גניבות של שלושה כלי רכב בירושלים ובסמוך לה, עצרו חשודים במעשים אלו והם נעצרו לחקירה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כלי הפריצה שנתפסו ברשות החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הלילה האחרון (שלישי) בפעילות מהירה ותוך שיתוף בין יחידות המשטרה השונות בירושלים ובכלל - נעצרו מספר חשודים במעורבות בעבירות גניבת רכב, ניסיון לכך ועבירות נוספות. מעצרם של החשודים הוארך במהלך היום בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינם.

כך הלילה בסביבות השעה 01:00, קיבלו שוטרי תחנת הראל מחוז ירושלים דיווח ממחוז ש"י על רכב החשוד כגנוב שנמצא בתנועה סמוך ליישוב מבשרת ציון. בפעילות מהירה של שוטרי סיור הראל, אותר הרכב ודרכו נחסמה על ידי ניידות המשטרה. מיד עם עצירתו, ביצעו השוטרים את מעצרו של הנהג החשוד - קטין תושב איו"ש שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, והוא הועבר לחקירה במחוז ש"י.

כעבור שעות ספורות, התקבל דיווח נוסף בדבר רכב שנגנב מאזור מרכז הארץ ועושה דרכו לכיוון כללי ירושלים. בעקבות מידע זה, נערכו בלשי ושוטרי תחנת הראל מרחב ציון בכביש 1 וביצעו את עצירתו של הרכב ושל הנהג החשוד, תושב איו"ש בשנות ה-20 לחייו שלא הוציא אף הוא רישיון נהיגה כחוק.

זמן קצר לאחר מכן, בסביבות השעה 04:00, התקבל דיווח במוקד המשטרה במחוז ירושלים על מספר חשודים שמתעסקים עם רכב חונה בדרום העיר ירושלים. כשהבחינו בעובר אורח, נמלטו המעורבים עם רכבם ובעקבות דיווח אודות כך, פעלו שוטרי מחוז ירושלים ברחבי העיר תוך סריקות נמרצות במערה לאתר את החשודים המעורבים.

במהלך סריקות אלו, אותר הרכב החשוד ובו שלושה חשודים, תושבי בית חנינא בגילאי 26-17, ובחיפוש ברכבם איתרו שוטרי תחנת שפט מספר כלי פריצה. שלושת החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת מוריה ובמהלך היום הובאו בפני בית משפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרם במספר ימים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות רבה לטובת שמירת ביטחונו ורכושו של הציבור, תפעל בדרכים שונות ויצירתיות למען מטרה זאת ותמצה את הדין עם עבריינים שיהיו מעורבים בכך", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות