פלישה לא חוקית

ניסו לשוב אל "הממלכה" שהקימו בשרון ונעצרו

המשטרה עצרה אתמול שני תושבי הדרום בחשד להשגת גבול באחד מיישובי השרון לאחר שביקשו לשוב ל"ממלכה" שהקימו במקום ללא אישורים (משטרה)

מבנה "הממלכה" (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת המשטרה בשדות פינו לפני כשבוע מספר אזרחים שהתמקמו במבנה נטוש באחד ממושבי השרון והחליטו להקים שם את "ממלכתם".

לאחר שסירבו לפנות את המקום, פינו שוטרי התחנה בשבוע שעבר כ-10 אזרחים מהמקום. בתחילת השבוע התקבל דיווח כי 2 מהאזרחים חזרו ל "ממלכה" שלהם וביקשו להשתקע חזרה במקום.

שוטרי תחנת המשטרה בשדות שהגיעו שוב למקום עצרו את 2 החשודים - תושבי אשקלון ואשדוד בשנות ה-30 לחייהם, לאחר שסירבו להתפנות מהמקום.

בתום חקירתם נכלאו 2 החשודים לאחר שסירבו לחתום על תנאי שחרורם. הבוקר הוארך מעצרם עד מחר בבימ"ש בפתח תקווה.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי במהלך השבועות האחרונים היחידה המרכזית של אגף התנועה ניהלה חקירה נגד חשוד בשימוש, הפצה ו/או מכירה של לוחיות זיהוי לרכב מטעם ה"ממלכה" בניגוד לחוק.

החקירה החלה לאחר ששוטר סיירת אופנועים של אגף התנועה, דיווח על רכב בעל לוחיות זיהוי בצבע סגול. הנוסע ברכב הציג בפני השוטר מסמך אשר לטענתו זהו מסמך דיפלומטי והודעה בדבר השימוש בלוחיות זיהוי אלו נמסרה למשרד התחבורה.

היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה סמויה במהלכה עלה חשד כי החשוד מפיץ מידע כוזב ומטעה כאילו מדובר בלוחיות זיהוי המותרת לשימוש בישראל. עוד עלה חשד כי החשוד וחשודה נוספת משתמשים ו/או מפיצים לוחיות זיהוי אלו לאחרים.

בחקירה עלה גם החשד כי החשוד מפיץ מסמך אשר לטענתו הוא "מסמך דיפלומטי" השייך ל"ממלכה" וניתן לנסוע ברכב עם לוחיות זיהוי אלו ולהציג את המסמך לשוטרים והחוק אינו חל על מבצע העבירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות