בשווי מיליונים

מרדף ומסוק באוויר: כך סוכלה אחת "ההברחות הגדולות ביותר בשנים האחרונות"

כמעט 120 ק"ג סמים נתפסו בתום מרדף משטרתי אחר רכב חשוד, בשווי של עשרות מיליונים. מדובר באחת מההברחות הגדולות בשנים האחרונות (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |

כוחות צה"ל, בשיתוף עם לוחמי ימ״ס ומשטרת ישראל, סיכלו בשבוע שעבר הברחת סמים בשווי של כ-50 מיליון שקלים, וכן עצרו חשוד בהברחה והחרימו את הרכב ששימש את המבריחים. כך הותר היום (ראשון) לפרסום.

לפי דובר צה"ל, תצפיות צה"ל זיהו חשודים שניסו להבריח סמים משטח מצרים לשטח ישראל במרחב חטיבת יואב. לוחמי ימ"ס וכוחות של משטרת ישראל, תפסו את החשוד, החרימו את רכבו וכ-120 ק"ג סמים בשווי מוערך של כ-50 מיליון ש״ח.

"החשוד שנעצר, הרכב והסמים שהוחרמו הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל", נמסר מצה"ל.

מדובר באחת מהברחות הסמים הגדולות ביותר בשנים האחרונות. במהלך סיכול ההברחה התפתח מרדף בין הלוחמים ובין הנהג החשוד, שכלל אף מסוק משטרתי שחג באוויר.

החשוד ניסה להימלט, איבד שליטה והתהפך עם רכבו. לוחמי יחידת מג"ן וימ"ס מג"ב דרום השתלטו על החשוד ותפסו על כלי השטח שק ענק (בלה) ובו כ-92 ק"ג הרואין וקוקאין טהור, ו-28 ק"ג חשיש בשווי של כ-50 מיליון ש"ח.

מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר מסר: "מדובר בהברחת סמים בקנה מידה תקדימי של סמים קשים שנתפסו בהברחה מגבולה הדרומי של מדינת ישראל. אין ספק כי פעילות זו, מובילה לפגיעה כלכלית קשה וייבוש נגע הסמים המהווה מחולל פשיעה של גורמים עבריינים ברחבי הארץ ובאזור הנגב בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות