"מתקשה להתמודד עם המצב"

בן גביר משפיל את המפכ"ל: מקים צוות של ניצבים בדימוס שיסייעו לשבתאי

השר לביטחון לאומי שוב נגד קובי שבתאי - ומקים צוות של ניצבים בדימוס שיסייעו למשטרה, בנימוק כי המפכ"ל לא מצליח התמודד עם המצב הנפיץ בחזיתות השונות - בירושלים, גדרה ונצרת | ברקע: העימות בעקבות הפגנת השמאל האלימה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סבב נוסף בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, ברקע העימות הפומבי ביניהם הלילה בעקבות ההשתוללות בהפגנת השמאל הלילה בירושלים.

עמית סגל דיווח בחדשות 12 כי בן גביר הודיע על הקמת צוות של ניצבים בדימוס, "כדי לסייע למפכ"ל שמתקשה להתמודד עם המצב".

בן גביר הודיע על כך בשיחה עם בכיר בלשכת ראש הממשלה, לו הסביר כי המפכ"ל מתקשה בהתמודדות עם המצב הנפיץ בחזיתות השונות - מהמחאה דרך הפשיעה ועד המשילות. בן גביר הדגיש בשיחות את חוסר השליטה לדבריו בירושלים, אבל גם בגדרה ובנצרת.

העימות בין שבתאי לבן גביר פרץ על רקע האופן שבו טיפלה המשטרה במפגיני השמאל נגד הרפורמה המשפטית סמוך לבית ראש הממשלה בירושלים. המחאה גלשה לעימותים אלימים בין המפגינים לפעילי ימין.

השר לביטחון לאומי זימן את מפקד מחוז ירושלים דורון תורג'מן לשיחת בירור וטען כי מדובר ב"אובדן השליטה של המשטרה לחבורת אנרכיסטים".

המפכ"ל מיהר לגבות את מפקד המחוז ותקף את דברי השר: "מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי מגבה את מחוז ירושלים, מפקדיו והעומד בראשו ניצב דורון תורג'מן, על עמידה איתנה והפעלת שיקול דעת בטיפול במחאה ובהמשך בהפרת הסדר".

"המפכ"ל מצר על כך שבירור הנושא מתבצע באופן פומבי בעוד כוחות המשטרה פועלים בשטח, ולא באמצעות תחקיר מבצעי ענייני המתבצע בסיום הפעילות כמקובל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות