משתמשים רבים ברחבי העולם מדווחים החל משעות הבוקר (רביעי), על תקלות חיבור ותקשורת לשירותים השונים של מיקרוסופט, בהם Outlook, Office Online ו-Microsoft Teams.
ממיקרוסופט נמסר שהתקלה אובחנה ושאנשיה עובדים בשעה זו על תיקונה.
מוקדם יותר החודש, פיטרה חברת מיקרוסופט מעל ל-11 אלף עובדים, קצת פחות מ-5% מכלל כוח העבודה שלה, דבר שאולי מסמן על ההבנה של החברה בצורך בשינויים לנוכח התפתחות ה-AI אליו היא גם מכוונת בתקופה הקרובה.
"כפי שראינו את הלקוחות שלנו מאיצים את השימוש שלהם בענף הענן בתקופת הקורונה, כעת אנחנו רואים אותם מאטים את השימוש בזה", הסביר מנכ"ל החברה סאטיה נאדלה, בפוסט את הפיטורים והחששות של חברת הענק. "כמו כן, אנו רואים כיצד חברות אחרות ממשיכות לנהוג בזהירות כלכלית כאשר אלו, וגם אנחנו, חוששים ממיתון שעלול להגיע בכל רגע", הוסיף.