תגובה חריגה

ש"ס: 'העליון' השליך לפח מאות אלפי קולות; כולנו מזועזעים

"תנועת ש"ס כולה מזועזעת מההחלטה השרירותית וחסרת התקדים של בג"צ, בניגוד לחוק והצדק", נכתב בהודעה החריגה שיצאה מטעם תנועת ש"ס, לאחר שבג"ץ הורה לפסול את דרעי מלכהן כשר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בכינוס בחירות | ארכיון (צילום: פלאש 90)

לאחר ששופטי בית המשפט העליון, הודיעו היום (רביעי) כי החליטו לפסול את ח"כ אריה דרעי מלכהן כשר, מפלגת ש"ס יוצאת בהודעה חריגה ותקיפה כנגד החלטת בג"ץ.

"נפל דבר בישראל. בית המשפט העליון המתיימר לדאוג למיעוטים, השליך היום לפח את קולם והצבעתם של 400 אלף מצביעי תנועת שס המייצגת את ציבור המוחלשים בישראל שהלכו רק לפני חודשיים לקלפיות. מצביעי שס הלכו לקלפיות כשהם יודעים הכל על יו״ר שס, השר אריה דרעי. 400 אלף המצביעים, 11 מנדטים, ידעו על הסדר הטיעון עם דרעי והצביעו לשס בראשות אריה דרעי", נכתב בהודעה.

עוד כתבו מטעם ש"ס: "היום קבע בית המשפט למעשה כי הבחירות חסרות משמעות. החלטת בית המשפט פוליטית ונגועה באי סבירות קיצונית. הפסילה השערורייתית של יו״ר שס מכהונת שר, איננה רק פגיעה אישית בדרעי אלא פגיעה קשה וצורבת בכל מצביעי שס ותומכיה. חלקים רחבים בחברה הישראלית מרגישים היום מודרים על ידי בית המשפט".

"תנועת שס כולה מזועזעת מההחלטה השרירותית וחסרת התקדים של בג״צ, בניגוד לחוק והצדק, ורואה בה פגיעה קשה בזכות לבחור ולהיבחר שהיא נשמת אפה של הדמוקרטיה. שס לומדת את ההחלטה הקשה ותחליט על צעדיה הבאים בהתאם להנחיית מועצת חכמי התורה", נכתב מטעם ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות