צפו בנאום הלוחמני

מקלב תקף את אנשי האופוזיציה: "אנחנו מוחים בלי אלימות"

סגן השר אורי מקלב, התייחס היום במליאת הכנסת, להפגנת השמאל נגד הרפורמה של לוין ואמר: "אתם מוחים ואנחנו מוחים - אתם מוחים על אובדן הכוח ואנחנו מבכים את אובדן הרוח" | צפו (כנסת TV)

סגן השר אורי מקלב נשא לפני שעה קלה (שני) נאום במליאת הכנסת והבהיר כי הציבור החרדי יצא למחאות ועצרות תפילה גדולות בהם השתתפו כמיליון איש וזאת ללא אלימות כי "זו לא דרכנו. כאשר יש תוכן אמיתי במחאות לא נצרכת האלימות"

סגן השר לפיתו"ח ותחבורה חרדית במשרד ראש הממשלה ובמשרד התחבורה חבר הכנסת אורי מקלב ייצג את סיעת יהדות התורה אחר הצהרים, בדיון האי אימון שהתקיים במליאת הכנסת.

מקלב תקף את אנשי האופוזיציה שמנסים להתסיס את הציבור באמצעות מחאות והפגנות ואמר: "בימים האחרונים ישנם ויכוחים עזרים סביב מספר המשתתפים אך המספר המדויק לא רלוונטי, זאת היות ורק לפני מספר חודשים העם כולו התבקש להגיד את דברו, - העם אמר את דברו בקול חד וברור, תוצאות הבחירות ברורות וחדות".

מקלב המשיך לתקוף את צורת מחאתם של אנשי האופוזיציה בהפגנות ואמר, "הציבור החרדי יצא לשתי מחאות ועצרות תפילה גדולות בהם השתתפו קרוב למיליון איש. אחת לפני כעשרים שנה בה השתתפו כחצי מיליון איש ואחת לפני כעשור אז השתתפו כמיליון איש!. במחאות הללו, לא היה אלימות, לא היה שוטרים או מחסומי לחץ, לא היו מכת"זיות או פרשים מפני שזו לא דרכנו, מיליון איש הגיעו למחאה ולמפגן ענק בסדר מופתי".

"המחאות הללו", הוסיף מקלב ואמר: "היו מלאות תוכן, על רמיסת ערכים, על הדאגה בחינוך ילדינו, שניתן יהיה ללימוד תורה בארץ ישראל. זו הייתה מחאה כואבת ולא אלימה. אנחנו לא עושים פוליטיקה מהמחאות, אנחנו לא מדברים עם אובדן הכוח אלא על הרוח, על ערכים ומהות. יש ציבור שאולי תלוי בהחלטות בית המשפט, אך אתם קובעים שמי שאיתכם הוא נאור ומי שלא הוא פרימיטיבי, גם אם הוא הרוב פה בארץ הוא לא נספר בעיניכם. אתם מפגינים ואנחנו מוחים, אתם צורחים על אובדן הכוח והשלטון שלכם ואנחנו מבכים על אובדן הרוח והמסורת בארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות