עם עשרות אלפי דולרים

אחרי מצוד ממושך: כך נעצר ראש ארגון הפשע החשוד בניסיון רצח

משטרת ישראל עצרה הלילה את ראש ארגון הפשע שחשוד במעורבות בניסיון רצח לפני כחודש וחצי יחד עם חשודים נוספים • תיעוד (פשיעה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רגעי המעצר (צילום: דוברות המשטרה)

נידל אבו לטיף, ראש ארגון פשע תושב ראמה, נעצר היום (ראשון) בידי המשטרה יחד עם חשוד נוסף, לאחר שהשניים היו מבוקשים לחקירה במשך כחודש וחצי בעקבות ניסיון רצח של תושב דיר אל אסד.

הרצח התרחש לפני כחודש וחצי כאמור, כאשר הקורבן שהה במסעדה בישוב כפר יסיף והותקף באכזריות אשר תועדה במצלמות האבטחה. מלבד שני החשודים שנעצרו השבוע, שלושה חשודים אחרים בניסיון הרצח נעצרו כבר בסמוך למועד האירוע, חלקם בשדה התעופה נתב"ג, כאשר ניסו להימלט מהארץ.

המשטרה, שפרסמה על המעצר, ציינה היום כי ארגון "אבו לטיף" הוא מחולל הפשיעה העיקרי באזור הצפון והוא ארגון הקשור לעבירות סחיטת דמי חסות, הטיית מכרזים, הצתות ואלימות.

שני החשודים נעצרו הלילה כשהסתתרו ברכב מסחרי שנסע מכיוון שטחי הרשות הפלסטינית לכיוון כללי ראמה, לאחר שהסתתרו במהלך התקופה האחרונה בשטחי הרשות. על גופם נמצאו עשרות אלפי דולרים ושקלים במזומן.

כמו כן נעצרו שני תושבי ראמה (בגילי 43, 24) שהסיעו את החשודים ברכבם. השניים צפויים להיות מואשמים בעבירת "סיוע לאחר מעשה", שהעונש בגינה הוא שלוש שנות מאסר.

מעצרם של החשודים מביא לסיומו מצוד נרחב שבוצע על יד שוטרי מחוז צפון והובל על ידי ימ"ר צפון באמצעות מודיעין ואמצעים טכנולוגיים ובמסגרתו בוצעו עשרות פעולות חקירה וחיפוש, והושמו במעקב כל שערי היציאה מהארץ.

בהמשך היום נעתר בית משפט השלום בנצרת לבקשת חוקרי הימר של משטרת מחוז צפון והורה על הארכת מעצרם בארבעה ימים. מעצרם של שני החשודים הנוספים הוארך ביומיים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות