קפיצות מגדר

כך ניסו חשודים לפרוץ לדירות מגורים בירושלים וכך הם נתפסו

חשודים בהתפרצויות לדירות בדרום ירושלים נעצרו בזכות היערנות השכנים ותגובת המשטרה המהירה ומעצרם הוארך. כך הם ניסו לפרוץ (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דירות בירושלים. אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בסוף השבוע נעצרו מספר חשודים שפרצו ככל הנראה לדירות בדרום ירושלים, זאת בעקבות ערנותם של דיירים ותגובתם המהירה של שוטרי משטרת ישראל. כך פרסמה היום (ראשון) המשטרה.

הכל התחיל כאשר ביום שישי לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה על אודות חשוד שנתפס על ידי דיירי בית מגורים בשכונת בית הכרם, ולדבריהם פרץ לדירתם, לאחר שככל הנראה קפץ מעבר לגדר ההיקפית.

שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים הגיעו למקום ועצרו את החשוד, תושב עיסוויה בשנות ה-20 לחייו. הלה הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. ביום שישי הובא החשוד בפני בית משפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו.

במקרה אחר בסוף השבוע, ביום שבת לפנות בוקר, דיווח תושב שכונת גונן בירושלים כי הוא שומע רעשים מחשידים בתוך דירת משפחתו. שוטרי תחנת מוריה שהגיעו במהירות למקום, הבחינו בחשוד יוצא מתוך חלון צדדי, קופץ אל החצר ואז מתחיל במנוסה. השוטרים ביצעו אחריו מרדף ובסיוע כוחות נוספים של תחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים, החשוד אותר על גג מבנה סמוך ונעצר על ידי השוטרים.

כלי פרצה שנמצאו ברשות אחד החשודים (דוברות המשטרה)

ברשותו של החשוד, תושב בית צפאפא בשנות ה-40 לחייו, נתפסו רכוש החשוד כגנוב וכלי פריצה. במקביל למעצרו המהיר של החשוד, הגיעו שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים לזירת ההתפרצות, שם נאספו ממצאים וראיות. גם חשוד זה הובא בפני בימ"ש במוצ"ש ומעצרו הוארך לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו.

במחוז ירושלים של המשטרה משבחים את ערנות האזרחים, הדיווח המהיר למוקד 100 של המשטרה, ושיתוף הפעולה החשוב בשילוב נחישות השוטרים -שהוביל ללכידת הפורצים בשעת מעשה. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורצים ועברייני הרכוש באשר הם למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות