צפו בתיעוד

'סופה נודדת': כוחות משטרה פשטו על עשרות יעדים

מבצע "סופה נודדת": כוחות גדולים של המשמר הישראלי של משמר הגבול, מג"ב דרום ושוטרי המחוז הדרומי פשטו על עשרות יעדים ועצרו 36 חשודים בתחומי המחוז הדרומי (משטרה)

המשטרה מעדכנת היום (שישי) כי מבצע 'סופה נודדת' החל אתמול לפנות בוקר וימשך גם במהלך סוף השבוע כאשר המיקוד העיקרי של לוחמי מג"ב, שוטרי המחוז הדרומי והאגף לסיכול פשיעה בחברה הערבית בעיר באר שבע ובפזורה הבדואית במרחב נגב של המשטרה.

הלוחמים והשוטרים פועלים נגד עבירות של אחזקת אמצעי לחימה, סמים ושהייה בלתי חוקית. במקביל בוצעה פעילות רחבה של משטרת התנועה במחוז הדרומי ולוחמי מג"ב נגד נהגים שנוסעים בפראות ומסכנים חיי אדם.

הכוחות פעלו ב-24 יעדים שונים, במהלך הפעילות עצרו הכוחות 36 חשודים, מתוכם 10 שוהים בלתי חוקיים ומעסיק, נתפסו 5 אמצעי לחימה בינהם 3 אקדים ו-2 רובי 'קרלו', מחסניות ותחמושת רבה. נרשמו 349 דוחות תנועה, 71 כלי רכב הורדו מהכביש ו-22 כלי רכב הושבתו.

בנוסף בפעילות מג"ב והמשטרה עם גורמי אכיפה שונים, מס הכנסה, מע"מ והסיירת הירוקה קנסות בשווי של 1,035,000 ש"ח, הוחרם כסף מזומן בסכום של 11,230 ש"ח, 2 בתי עסק נסגרו ובנוסף הוחרמו מזון ללא פיקוח ואישורים מתאימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות