ישתפו פעולה?

לפיד מפתיע: "מאוד מאוד מרוצה שמרגי הוא שר הרווחה"

יו"ר האופוזיציה מתחרט שאמר שצריך לשקם את דרעי וסבור כי הוא יכול לאחד בין ה'ישראלים' וה'יהודים', ומסביר כיצד ינסה לעשות זאת גם עם החרדים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אומר בראיון לבן כספית, המתפרסם היום (שישי) בעיתון מעריב: "משימת חיי היא לחבר ביחד את היהודים ואת הישראלים, את המרכיבים של החברה הישראלית ואת העוצמה של הקולקטיב הישראלי מול ערכי מגילת העצמאות".

עם זאת הוא מבהיר, "ואני יודע שזה נשמע נפוח וגדול".

כאשר נשאל כיצד יעשה זאת עם הציבור החרדי, ענה: "אני אעשה את זה עם כל מי שמוכן להקשיב. חלק מהמשימה הוא לגרום לאנשים להקשיב גם לדברים שפחות מוצאים חן בעיניהם. זה כולל אותי".

"אני אף פעם לא מטיל על אחרים משימות שאני לא גוזר על עצמי. גם אני כנראה אצטרך להקשיב לדברים שלא מוצאים חן בעיניי, אבל זו המשימה. כי ההשלכות של זה הן הכול, שוויון בנטל, הסכם עם הפלסטינים, זה מיליון דברים, אבל אתה צריך להתחיל מזה. זו נקודת הפתיחה".

הוא מביע חרטה על דבריו כי צריך לשקם את אריה דרעי: "זו הייתה יציאה לא טובה, הגיע הזמן לשמוט אותה. כבר לחצתי לו יד אלף פעם במליאה אחרי זה".

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לסיום הוא אומר כי הוא "מאוד מאוד מרוצה, זה מוזר, שמרגי יהיה שר הרווחה. הוא וגם בן צור, הם שניהם בסדר. גם שר הרווחה וגם ידידו שר הרווחה. ויש גם סגן שר הרווחה, אני חושב שהרווחה מעולם לא טופלה באופן קפדני יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות