אישור משפטי סופי

שלב ב' של שכונת היוקרה "אחוזת שפע" בבני ברק נפתח לשיווק

במקביל, בית המשפט הסיר ביום חמישי האחרון (5/1) את צו המניעה שהוטל על הפרויקט והעניק אישור משפטי מלא לשיווק השכונה • חברת "קדם ישראל" המקדמת את פרויקט הענק שמסתכמת בעלות כוללת של כ – 2 מיליארד שקל: "אנו מברכים על האישור המשפטי הסופי וממשיכים בתנופת השיווק ובקידום היתרי הבניה מול עיריית בני ברק" ()

תנופת השיווק במתחם המבוקש בעיר מתרחשת במקביל לאישור המשפטי הסופי לה זכתה העסקה, הסוללת את הדרך להקמת השכונה (צילום: יח"צ)

אור ירוק: התקדמות רבה בשווק שכונת היוקרה "אחוזת שפע" המתוכננת במרכז בני ברק – אחת הקרקעות האחרונות בעיר. חברת 'קדם ישראל' המקדמת את הפרויקט החליטה לפתוח לשווק את שלב ב' של השכונה המדוברת, זאת לאחר שיווק מהיר של 150 הדירות בשלב הראשון. במקביל, בחברת הניהול מקדמים את היתרי הבניה מול עיריית בני ברק.

תנופת השיווק במתחם המבוקש בעיר מתרחשת במקביל לאישור המשפטי הסופי לה זכתה העסקה, הסוללת את הדרך להקמת השכונה. כזכור, בחודשים האחרונים נחתמה עסקה בין חברת קדם ישראל המובילה בתחום קבוצות הרכישה לבין חברת 'תכיפות' בבעלות היזמים אלעזר אופק ושלמה אביטן לרכישת זכויות המקרקעין במתחם 'שפע' בבני ברק. בעקבות עתירת גוף שלישי לבעלות על הקרקע הוציא בית המשפט סעד זמני של צו מניעה עד לבירור העניין.

כצפוי וכהערכת הגורמים המשפטיים שעסקו בנושא, בית המשפט דחה את העתירה על הסף, הוריד את צו המניעה ובכך סלל את הדרך לשיווק השכונה ללא כל מניעות משפטיות. יצויין כי את חברת קדם ישראל ייצגה בדיון עו"ד חירות בן יאיר ממשרד גינדי כספי, ואת המוכרים מחברת תכיפות ייצג משרד עו"ד קמפנר-דורון.

ההרשמה הגבוהה לפרויקט "אחוזת שפע" מצד מאות משפרי דיור ומשקיעים, מגיעה על רקע היותה הקרקע האחרונה בבני ברק הממוקמת במרכז העיר ומהשכונה החדשנית והיוקרתית המתוכננת במקום. מדובר במתחם "שפע", המשתרע על שטח כולל של כ-11 דונם בין הרחובות אהרונוביץ, השלושה, יואל ונפחא, ונהנה מקרבה לבתי המדרש הוותיקים של עיר התורה וחצרות היכלי התורה והחסידות.

על פי התכנון, השכונה העתידית תכלול 10 בנייני יוקרה בתכנון אדריכלי מוקפד, שיכללו כ-390 יח"ד, דירות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוז, בשווי כולל של כ-2 מיליארד שקלים. הדירות ייבנו במפרט טכני עשיר ויוקרתי במיוחד בהתאם להחלטת נציגות הקבוצה. במרכז השכונה יוקם פארק ירוק הכולל פיתוח סביבתי מושקע. השכונה העתידית מהווה בשורת דיור שטרם נראתה בעיר והזדמנות נדלני"ת בעלת פוטנציאל אטרקטיבי, הנותנת מענה לקהל איכותי משפרי דיור בעיר, המעוניין לעבור לדירת יוקרה מבלי לוותר על מרכז החיים התורני והגשמי של בני ברק.

פרויקט "אחוזת שפע" מתוכנן ע"י משרד האדריכלים הוותיק 'פייגין', מהמובילים בארץ הנחשב לפורץ דרך בתחומו, כשמאחוריו מאות פרויקטים במתחמי מגורים, מלונאות, מסחר ומשרדים. את הפרויקט מקדמת חברת "קדם ישראל", המובילה בתחום קבוצות הרכישה ומאחוריה אנשי עסקים מומחים ומנוסים בעלי מוניטין רב בתחום הנדל"ן ניהול פרויקטים והפיננסים שנוהלו בהצלחה בשיטה זו.

מחברת "קדם ישראל" המקדמת את שיווק הפרויקט נמסר: "כפי שצפינו, אנחנו שמחים שבית המשפט הסיר את צו המניעה והעננה המשפטית והעניק אור ירוק לשיווק השכונה. ההרשמה הגבוהה ופתיחת שלב ב' של שיווק בתוך חודשים ספורים מעידים על ההתלהבות הרבה הקיימת בציבור, להיות שותפים באחת השכונות המרהיבות בבני ברק. קדם ישראל ממשיכה בשיווק השכונה, כשהיא מביאה את ניסיונה הרב בניהול קבוצת רכישה, וליווי צמוד של הלקוח מרגע החתימה, דרך כל שלבי הבניה והאישורים השונים ועד שלב מסירת המפתחות".

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות