מספר השרים עלה ל-32

נתניהו מגיב לאיומים של גנץ ולפיד: "מזועזע. לא ניבהל מקמפיין תקשורתי חד-צדדי"

אחרי שגנץ ולפיד נאמו בפתח ישיבת סיעתם ואמרו כי יבעירו את המדינה - בשל הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט. ראש הממשלה נתניהו הגיב ואמר: "קיבלנו מנדט ברור מהציבור כדי לבצע את מה שהבטחנו בבחירות - וכך נעשה" | ח"כ אמסלם נעדר מהישיבה | מספר השרים עלה ל-32 (חדשות, פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו בכנסת, היום (צילום: ערוץ כנסת)

גנץ ולפיד - ראשי מפלגות האופוזיציה - מי שהיו לפני פחות מחודש ראש ממשלה ושר ביטחון, שיגרו מוקדם יותר היום (שני) איומים לכיוונו של נתניהו, שלא נבהל והשיב מתקפה.

נתניהו, התייחס לדברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד ואמר: "בשבוע האחרון התחלנו בביצוע המדיניות אותה הבטחנו לציבור- ולשמה נבחרנו".

"אנחנו לא ממתינים. ואני חושב שכבר מרגישים זאת היטב, הקמנו ממשלה אחרת, עם מדיניות אחרת, ויש לנו כוונה להתנהל אחרת- בכלכלה, ביחסי החוץ בביטחון, בבלימת איראן, בתחבורה, בתחום המשפטי, בחינוך - בכל תחום".

על האיומים אמר נתניהו: "קיבלנו מנדט ברור מהציבור כדי לבצע את מה שהבטחנו בבחירות - וכך נעשה. זאת מהות הדמוקרטיה – זה מימוש רצון הבוחר".

נתניהו הוסיף ואמר: "אנחנו לא נבהלים מהקמפיין התקשורתי החד-צדדי נגדנו, ואנחנו לא נרתעים אל מול ההסתה שמשתוללת נגדנו".

לגבי ההפגנה שנערכה במוצ"ש האחרון, אמר נתניהו: "אנחנו מגנים בתקיפות את החרפה שבשתיקת האופוזיציה ומערכת אכיפת החוק- אל מול מפגן השנאה שמציג את שר המשפטים כקצין ss, ומשווה את ממשלת ישראל לרייך ה-3. עומדים מאחורינו למעלה מ- 2 מיליון אזרחים ו- 64 מנדטים, בשליחותם אנו פועלים".

לגבי דבריו של גנץ אמר נתניהו: "אני שמעתי את הדברים של חבר הכנסת גנץ ואני חייב להגיד לכם שאני מזועזע, זו קריאה ברורה להמרדה מעל בימת הכנסת. מי שלא מגנה את ההשוואה של שר המשפטים לנאצי, ואת ממשלת ישראל לרייך השלישי, הוא זה שזורע את זרעי הפורענות. ואני קורא לבני גנץ - חזור בך מיד".

מי שהיעדרותו בלטה במיוחד בישיבת הסיעה, היה חבר הכנסת "המורד", דודי אמסלם, שבחר שלא להשתתף בישיבת הסיעה השבועית של מפלגתו.

קודם לנאומו בישיבת הסיעה הודיע נתניהו, "החלטתי למנות את חברת הכנסת גלית דיסטל לשרת ההסברה ואת חברת הכנסת מאי גולן לשרה במשרד ראש הממשלה", יצוין, כי בכך עלה מספר השרים בממשלת נתניהו ל-32, כאשר היד עוד כמובן נטויה, במידה ואמסלם יתרצה לקבל את התפקיד המיועד עבורו, כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות