שוב נדחה

נתניהו יאלץ לשלם מכיסו את ההגנה המשפטית

בית המשפט העליון דחה את בקשתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, לקיים דיון נוסף בסוגיית המימון המשפטי של עורכי דינו באמצעות הלוואה (בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בית המשפט העליון דחה את בקשתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, לקיים דיון נוסף בסוגיית המימון המשפטי של עורכי דינו באמצעות הלוואה.

כזכור, פרקליטו של נתניהו הגיש בקשה לדיון נוסף על ההחלטה לחייבו להחזיר 270 אלף דולר, שאותם קיבל נתניהו מבן דודו נתן מיליקובסקי למימון ההוצאות המשפטיות שלו ושל רעייתו שרה בתקופת כהונתו כראש ממשלה.

כזכור, נתניהו נחקר בעבר על יחסיו עם בן דודו בארה"ב בטענה שהכספים שקיבל ממנו אולי שימשו כשוחד, נתניהו השיב כי הוא איש עסקים המתעסק בעיקר עם פלדה וכל המסתעף מזה.

נתניהו אמר בחקירה כי הוא לא ידע בדיוק מה בן דודו עושה בישראל ואיזה סוגי השקעות יש לו ואמר: "הוא לא ביקש ממני כלום אף פעם ואני אמרתי לו שכל דבר שהוא ישקיע במדינת ישראל זה טוב".

נתניהו סיפר כי בן דודו בכל פעם שהוא מגיע לישראל נותן לו כמה אלפי דולרים כ"עזרה", סכומים שמסתכמים בכמה אלפי דולרים בשנה.

נתניהו סיפר, כי מדובר במסורת משפחתית וכשנשאל האם הוא זקוק לעזרה כספית ענה נתניהו: "לא זקוק אבל הוא היה עוזר. אבא שלו היה עוזר לאבי והוא אמר: אני ממשיך את זה".

כזכור, לפני כשלוש שנים, בתשובה לעתירה של "התנועה למען איכות השלטון" שהוגשה בעקבות החלטת הוועדה למתן היתרים, הבהיר הערב היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט כי על ראש הממשלה, בנימין נתניהו להחזיר את הכסף שקיבל מבן דודו לצורך מימון ההגנה המשפטית שלו.

גיל לימון, עוזרו הבכיר של מנדלבליט השיב, כי "עמדת היועץ המשפטי לממשלה בעניין זה היא כי על ראש הממשלה להשיב למר מיליקובסקי את הסכומים ששולמו על-ידו עד כה עקב סירוב הוועדה למתן היתרים".

הוא הוסיף כי "העמדה הוצגה כבר בתשובת המדינה לעתירת ראש הממשלה נגד ועדת ההיתרים. ברי, אפוא, כי הדברים ידועים לראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות