הודיה על הנס

שבוע לאחר שנשדדה: אשת העסקים הכניסה ספר תורה

לפני למעלה משבוע, שני רוכבי אופנוע שדדו באקדחים שלופים את אשת העסקים רחלי יפרח ליד ביתה. היא נאבקה בהם ורוססה בגז מדמיע. השבוע היא ערכה הכנסת ספר תורה בשילוב מסיבת הודיה על הנס | צפו (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |

אשת העסקים הדתייה רחלי יפרח, עברה ביום שני שעבר שוד מזויין בעיר פתח תקווה, על ידי שני רוכבי אופנוע בחניון ביתה בעת שהחנתה את רכב המרצדס שלה. השבוע היא ערכה מסיבת הודיה והכנסת ספר תורה, כדי להודות על הנס שקרה לה.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שניים שדדו ממנה שעון יוקרתי של 'ריצ'רד מיל' בשווי מאות אלפי שקלים ודברים יקרי ערך, ריססו אותה בגז מדמיע ואיימו עליה באקדחים שלופים לאחר שנאבקה בהם במשך מספר דקות ומנעה מהם לגנוב תכשיטים נוספים.

"הלכתי לכיוון מעלית הבניין, ולפתע שני אנשים עם קסדות רצו לכיוון שלי", סיפרה רחלי יפרח לשמעון איפרגן ב'מאקו', "ניסיתי לברוח לכיוון המעלית השנייה אבל הם רדפו אחריי עם אקדחים שלופים וחסמו לי את הדרך".

לדבריה של יפרח השודדים ידעו בדיוק מי היא ותכננו הכל לפרטי פרטים ואף עקבו אחריה: "הם ידעו מי אני וחיכו לי בחניון כדי לשדוד ממני את השעון היקר שלי. אחד מהם צעק לי: 'רחלי תוריד את השעון מהיד', אבל סירבתי בתוקף ונאבקתי בהם במשך דקות ארוכות".

בהמשך דבריה שיחזרה את אשר אירע: "הם הצמידו לי אקדח לראש ואיימו לירות בי אבל המשכתי להתנגד. צרחתי צרחות אימה אבל אף אחד לא שמע אותי. הם אמרו לי לסתום את הפה וניסו לסתום לי אותו בכוח. אחרי כמה דקות של מאבק אחד מהם הוציא גז פלפל וריסס לי את הפנים. הוא נטרל אותי וחטף לי את השעון מהיד".

עוד סיפרה יפרח: "קרוב שלי שהצלחתי להתקשר אליו ולספר לו את אשר אירע, הזעיק משטרה ולקח לה שעה להגיע לזירת האירוע. באותן דקות השודדים יכלו לחזור ולחסל אותי. התנהלות המשטרה במקרה הזה הייתה שערורייתית. נלחמתי מול שני שודדים חמושים ולקח למשטרת ישראל שעה להגיע לאירוע. זה מטורף. מפחיד להסתובב ברחובות. אני מסתובבת עם תחושה של חוסר ביטחון שהחיים שלי כאזרחית הם הפקר".

כדי להודות על הנס שהתרחש לה, השבוע, רחלי יפרח ערכה הכנסת ספר תורה מהודר בשילוב מסיבת הודיה לבית המדרש המרכזי בעיר עכו, שבראשות אביה הרב חנניה ביטון מרבני העיר, לרפואתו ולהצלחתו. כוכב הרשת שוקי סלומון הנחה את האירוע יחד עם הפייטן אלי בן הרוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות