ישראל תתקוף נמל?

חיזבאללה בלחץ: האם ישראל מתכננת תקיפה נוספת בסוריה?

על פי הדיווח של המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה חושש מתקיפה ישראלית על אמצעי הלחימה שלו בסוריה והוא משנע אותם למקומות אחרים (בעולם)

תקיפה בסוריה, ארכיון (צילום: ערבי)

על פי הדיווח של המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה חושש מתקיפה ישראלית על אמצעי הלחימה שלו באזור דמשק וחומס שבסוריה. על פי הדיווח, חיזבאללה מתאמץ היום להעביר את אמצעי הלחימה לאתרים אחרים מבוצרים הרבה יותר מחשש לתקיפה ישראלית.

ייתכן שהסיבה ללחץ של המחבלים היא כרזות שפיזר צה"ל הבוקר באזור קונייטרה בו צה"ל מזהיר את הסורים משיתוף הפעולה עם חיזבאללה

בכרוזים שפוזרו נכתב: "להנהגת וחיילי הצבא הסורי - פעם אחר פעם אתם נושאים באחריות לנזקים שנגרמים כתוצאה מההחלטות שלכם. המשך התבססות חיזבאללה אזור תל-קליב ושיתוף הפעולה עמם לא יביא לכם שקט. הנוכחות של חיזבאללה באזור מסבה לכם נזק והשפלות, ואתם אלה שמשלמים את המחיר".

בין ישראל לאיראן מתחולל מאבק של ממש בכל הנוגע בניסיונות של האיראנים לחמש את חיזבאללה בנשק מתקדם ומדויק. ישראל תוקפת באופן עקבי משלוחי נשק בסוריה שמגיעים מאיראן. האיראנים מצדם מנסים כעת בכל דרך להעביר את הנשק וישנו חשש כי יעשו זאת ישירות באמצעות טיסות מטהרן לביירות.

על פי הדיווח בעיתון "א-שרק אל אווסט", ישראל מתכוונת לתקוף את שדה התעופה בביירות במידה והיא תחשוש למשלוחים כאלה, כפי שאירע בדמשק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות