תאונה או פיגוע?

רוכב אופנוע נפצע בתאונה בתל אביב; השב"כ חוקר חשד לפיגוע

ביום חמישי האחרון, רוכב אופנוע כבן 30, נפגע מרכב ברחוב פלורנטין בתל-אביב, ופונה לבית החולים במצב בינוני עם חבלות בגפיים | נהג הרכב הפוגע - שוהה בלתי חוקי בן 31, נעצר אך הועבר לחקירת השב"כ בחשד שהמניע לתאונה הוא לאומני | גלעד תנעמי הפצוע משחזר: "הייתי עם ציציות, הרכב נסע פתאום מהר לכיוון של בית הכנסת, אני עפתי באוויר" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת התאונה בתל אביב (צילום: דוברות מד"א)

ביום חמישי האחרון, רוכב אופנוע כבן 30 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע מרכב ברחוב פלורנטין בתל-אביב. כעת, נבדק החשד למניע לאומני.

נהג הרכב הפוגע, שוהה בלתי חוקי בן 31, נעצר לאחר התאונה, אך כעת בשל החשד של שירות הביטחון הכללי כי המניע הוא לאומני - הוא הועבר לחקירת השב"כ.

גלעד תנעמי הפצוע, שחזר היום: "הנהג הפוגע ראה אותי מחוץ לבית הכנסת, הייתי עם ציציות. הרכב נסע פתאום מהר לכיוון של בית הכנסת ואני עפתי באוויר. הוא פגע גם בחבר שלי שהיה איתי. הוא לא צפר ולא ניסה לבלום, והוא המשיך לנסוע".

התאונה התרחשה בשעה 15:16 ביום חמישי, וכוחות ההצלה פינו את רוכב האופנוע לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

חובש הצלה שי אלפא דיווח כי "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, הכווינו אותי לעבר רוכב אופנוע, גבר כבן 30 הסובל מחבלות בגפיים לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים איכילוב בעיר."

מהמשטרה נמסר הבוקר כי "נבדק חשד למניע לאומני בחקירת תאונת דרכים ביום חמישי בת"א".

בהודעת המשטרה נאמר כי "ביום חמישי 8.12, התקבל דיווח על אירוע תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופנוע ברח' אברבנל בת"א. רוכב האופנוע נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי נהג הרכב הפוגע, הינו שוהה בלתי חוקי בן 31, והוא נעצר בחשד למעורבות בתאונה. במהלך סוף השבוע, עלה חשד בשב"כ כי המניע לתאונה הוא לאומני, והחשוד הועבר לחקירה. חקירת האירוע נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות