בלי בושה

טראמפ אחרי פגישה עם אנטישמי: יהודים צריכים להתבייש

נשיא ארצות הברית לשעבר האשים את המנהיגים היהודים בארצו על שלא הביעו נאמנות כלפיו, כשספג ביקורת על שאירח מכחישי שואה. את הדברים כתב ברשת החברתית שלו (בעולם)

טראמפ עם קניה ווסט בעבר (צילום: הבית הלבן)

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ משתלח במנהיגי הקהילה היהודית במדינתו לאחר שמתחו עליו ביקורת כי נפגש עם המוזיקאי קניה וסט ועם מכחיש השואה האנטישמי ניק פואנטס.

בפוסט ברשת החברתית שלו Truth Social כתב הנשיא לשעבר, כי אותם מנהיגים צריכים "להתבייש בעצמם".

"באיזו מהירות מנהיגים יהודיים שכחו שהייתי הנשיא הטוב ביותר לישראל, בפער גדול. עליהם להתבייש בעצמם. חוסר האמינות שלהם כלפי החברים הטובים ביותר שלהם, היא הסיבה לכך שרבים מחברי הקונגרס, ורבים אחרים, הפסיקו לתמוך בישראל".

טראמפ כלל בפוסט שפרסם קישור למאמרו של הפרשן השמרני וויין רוט, שטען כי כל הסיפור עם אירוח הראפר התומך בהיטלר, הוא הונאה.

לפי אותו פרשן, "זה אוויר חם ברמה הגבוהה ביותר. קניה ווסט עבד על טראמפ. קניה בבירור סובל מהפרעה נפשית. הוא רצה ליצור סערה תקשורתית שתתדלק את השאיפות הפוליטיות המטורפות שלו. טראמפ בסך הכל אכל ארוחת ערב והתכוון לתת עצות קריירה לסלבריטאי המיליארדר".

"מה שהופך את הסיפור לאוויר חם הוא הרקע והרקורד של טראמפ. טראמפ עצמו הוא סבא יהודי - הנכדים שלו יהודים אורתודוקסים. טראמפ פתח את מאר-א-לאגו לחברים יהודים - המועדון הראשון שעשה זאת אי פעם בפאלם ביץ'. טראמפ קיבל את אות ה'מרשל הגדול' של מצעד ההצדעה לישראל בניו יורק. וכמובן כל מה שעשה למען ישראל", הוסיף רוט.

מאז ארוחת הערב עם טראמפ, הספיק וסט להודיע כי הוא מעריץ את היטלר ולהגיד כי יהודים צריכים לעבוד בשביל נוצרים, ועוד שלל תעמולה אנטישמית - בעוד טראמפ מסרב להתנצל על הפגישה עימו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות