הטרגדיה באיי הבתולה

הפעוטה שטבעה הובאה למנוחות; האם שקפצה להצילה - בסכנת חיים

הפעוטה שטערנא שרה פדרמן, בת 4 חודשים, נקברה בתום הלווייה קורעת לב בבית החיים בקווינס • האמא שקפצה למים להציל את בתה, מאושפזת במצב קשה. בת דודתה מתארת את הרגעים הדרמטיים בהם חולצה האם ללא הכרה, והפעוטה ללא רוח חיים (אקטואלי)

(צילום: באדיבות אתר חב"ד COL)

הפעוטה שטערנא שרה פדרמן, בת 4 חודשים, הובאה למנוחות בבית החיים בקווינס, סמוך לאוהל של אדמו"רי חב"ד, בתום הלווייה קורעת לב.

הילדה הקטנה, טבעה למוות כאשר נפלה לנהר במקום השליחות של בני משפחתה באיי הבתולה בארה"ב, שם משמשים הוריה כשלוחי חב"ד ופועלים למען היהודים והיהדות.

האמא, שראתה את המתרחש, וקפצה למים על מנת להציל את חיי בתה, נתקעה מתחת לזרם הנהר השוצף וחולצה כשהיא ללא הכרה. כעת היא מאושפזת במצב קשה.

חני פרידמן בת דודתה של האמא, סיפרה ל-N12: "הם היו באיי הבתולה, שם הם משמשים כשליחים, ליד הים או בשיט, כשהתינוקת החליקה למים. הניה זינקה על מנת לנסות ולהציל אותה ונתקעה מתחת למים".

"אנשים שהיו בקרבת מקום הספיקו למשות אותה ולעשות לה החייאה, מאוחר יותר העבירו אותה בהטסה רפואית למיאמי, שזה המרכז הרפואי הכי סמוך אליה. שם היא מקבלת טיפול רפואי ברמה גבוהה יותר ממה שיש באי".

בת הדודה הוסיפה כי "למרבה הצער הגופה של התינוקת נמשתה זמן קצר לאחר מכן, והיום היא אמורה לבוא לקבורה. אני לא יודעת מה בדיוק היה שם. יש לי תינוק באותו הגיל והתכתבנו סביב הלידה ואנחנו נמצאות בקשר טוב, אני לא יכולה לדמיין לעצמי מה קרה".

היא המשיכה, כי "היא אמא מהממת שדואגת לכל אחד מהילדים שלה, לא מורגש שהם 13 ילדים מרוב שהיא נותנת את העולם שלה לכל ילד".

ב"מרכז לענייני חינוך" ביקשו בהודעה שנשלחה אל השלוחים והשלוחות ובני ביתם ברחבי העולם, להתפלל ולהקדיש את כל הפעילויות לרפואתה של השליחה מרת העניא בת ברכה דבורה לאה לרפואה שלמה.

"מבקשים אנו ממשפחת השלוחים והשלוחות להתאחד ולומר פרקי תהלים, ולהוסיף בתורה תפילה וצדקה, לרפואה שלימה ולניסים למעלה מדרך הטבע, עבור השלוחה הנאבקת על חייה בשעה זו ממש".

במרכז קראו "להקדיש כל הפעולות, השיעורים, התוועדויות חודש כסלו, כינוסי הקהל וכיוצא בזה, לרפואתה ולזכותה. והן א-ל כביר לא ימאס, ובזכות תפילת רבים תזכה לאריכות ימים ושנים טובות ובריאות".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור האישה מרת העניא בת ברכה דבורה לאה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות