קורא למרד

לפיד פנה לראשי ערים: "אל תשתפו פעולה עם אבי מעוז"

ראש הממשלה היוצא קורא לראשי ערים לא לשתף פעולה עם הממשלה החדשה: "הפקירה את חינוך ילדינו והעבירה אותם לידי הגורמים הקיצונים והחשוכים ביותר", כתב יאיר לפיד (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד שיגר מכתב פתוח אל ראשי הערים בישראל, בו קרא להם לא לשתף פעולה עם הממשלה החדשה, המוקמת על ידי גוש הימין שניצח את הבחירות הדמוקרטיות.

"אני כותב אליכם בדאגה רבה לעתיד מערכת החינוך והמדינה, שכן הממשלה החדשה המוקמת בישראל, הפקירה את חינוך ילדינו והעבירה אותם לידי הגורמים הקיצונים והחשוכים ביותר בחברה הישראלית", כתב לפיד.

לפיד הוסיף, "כפי שאתם יודעים מדובר במפלגה קיצונית, גזענית ומסוכנת. אני קורא לכם לא לשתף פעולה עם היחידה לתוכניות ושותפויות חיצוניות במשרד החינוך כל עוד היא בשליטתו של מעוז".

"האחריות הכבדה על תכני החינוך שילמדו ילדינו בבתי הספר- עוברת עכשיו אליכם. כדי לשמור על מערכת החינוך ממלכתית וליברלית, כפי שהייתה עד עכשיו, ולהפעיל את זכותו של השלטון המקומי לעצב את החינוך בתחומו, עליכם לשמש כעת כשומרי סף".

דבריו של לפיד מגיעים על רקע ההסכמים הקואליציוניים עם מפלגת "נעם", שמעניקים לחה"כ אבי מעוז סמכויות על היחידה לתוכניות חיצוניות וקידום שותפויות במשרד החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות