הפרשן התערב

נפתלי בנט תבע את העיתונאי החרדי על ציוצים; כך זה נפתר

ראש הממשלה לשעבר בנט הגיש התראה לפני תביעה לעיתונאי חרדי, שפרסם נגדו ציוצים ברשת החברתית. הפרשן הבכיר ישראל כהן התערב, והצדדים הסכימו על פשרה | כל הפרטים (חדשות, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
יאיר לוי ונפתלי בנט (צילום: ארכיון כיכר השבת)

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שיגר אמש (רביעי) לעיתונאי יאיר לוי התראה לפני תביעה בדרישה שימחק ציוץ בו פרסם לפני מספר חודשים, תיעוד כביכול מביתו של בנט ברעננה וטען כי מדובר במימון מכספי המדינה.

במסגרת התביעה שהוגשה על ידי עורך דין עודד גזית נדרש לוי למחוק את הציוץ המדובר, לפרסם התנצלות ואף לשלם סכום של 10,000 שקל לטובת בנט.

הפרשן החרדי ישראל כהן שנכנס לעובי הקורה ניסה לפשר בין הצדדים ולהוריד את הסכום הגבוה יחסית, ואחרי דין ודברים עם בנט והעורך דין הוסכם להפחית את הסכום באופן משמעותי ושהוא ייתרם לצדקה, על ידי בנט בהסכמת שני הצדדים.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר ישראל כהן כי "זו זכות גדולה להרבות שלום בעולם ולחסוך כסף לעיתונאי. בנט צריך לדעת שאולי ההישג המשמעותי שלו יותר מהסכום של הקנס, הינה העובדה שהצליח להוציא התנצלות מיאיר לוי שנודע בהתבטאותיו החריפות וציוציו שלא פעם יוצרים סערה ברשת החברתית".

העיתונאי יאיר לוי אומר היום בשיחה עם 'כיכר השבת': "אני לא חושב שזו בושה להתנצל אם הוברר שטעית בפרסום שלך ופרסום זה גרם לפגיעה באדם בכלל וביהודי בפרט, בזמן אמת העלתי את הפרסום בתום לב, ללא כוונת זדון, כי אכן חשבתי שהתמונה משיפוץ ביתו של מר בנט שפורסמה ברשת, היא נכונה, והדגשתי "ע"פ מה שפורסם ברשת" אך למרות זאת, אני לוקח אחריות מלאה מתנצל בפני מר בנט ומשפחתו ומבטיח להפיק לקחים, במנותק מכל זה אשאר עדיין חלוק פוליטית על מר בנט ואני עדיין טוען כפי שעוד רבים כמוני טוענים שהאיש לקח את תפקיד ראשות הממשלה במרמה פוליטית".

עוד הוסיף לוי: "וכמובן שאין בפי מילים להודות לעיתונאי היקר ישראל כהן שנרתם בכל מרצו לעזור לי ולתווך בין הצדדים, כשהשקיע שעות ארוכות מזמנו לצורך כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות